Pozyskiwanie nowych leadów, które potencjalnie mogą być zainteresowane produktami lub usługami SmartLunch.
Kontakt z potencjalnymi klientami za pomocą telefonów, e-maili lub wiadomości w mediach społecznościowych.
Kontakt z handlowcami (wew. komunikator, telefon, mail) w celu uzupełnienia/przekazania najistotniejszych kwestii w temacie zaplanowanych spotkań.
Kwalifikacja leadów i ocena, czy dany lead jest odpowiedni do dalszej rozmowy z handlowcem
Umawianie spotkań fizycznych lub telekonferencji online z odpowiednim handlowcem, który zajmuje się dalszą sprzedażą w danym regionie.
Zarządzanie danymi w CRM poprzez aktualizację wszystkich pozyskanych informacji o kontaktach w systemie. Uzupełniając wymagane pola oraz podpinając bądź scalając je do firm, aby cały pion sprzedaży miał dostęp do aktualnych danych i historii kontaktów.
Zarządzanie danymi w CRM poprzez aktualizację wszystkich pozyskanych informacji o firmach w systemie. Uzupełniając wymagane pola oraz scalając je do innych zdublowanych firm w systemie.
Nasze wymagania
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z potencjalnymi klientami.
Dobre umiejętności słuchania – kluczowe jest zrozumienie potrzeb klienta.
Dobre umiejętności pisania – poprawność ortograficzna, stylistyczna, gramatyczna, typograficzna.
Proaktywność, upór, wytrwałość, optymizm i pozytywne nastawienie.
Jasne i przekonujące wyrażanie myśli, zarówno w mowie, jak i na piśmie.
Umiejętność zbierania informacji o firmach i potencjalnych klientach (np. poprzez LinkedIn, Google, raporty branżowe).
Umiejętność prowadzenia rozmów, które mają na celu wzbudzenie zainteresowania oferowanymi produktami/usługami.
Zdolność do efektywnego zarządzania czasem, organizowania spotkań i follow-upów.
Umiejętność pracy z dużą ilością danych i leadów, dbanie o ich odpowiednie kwalifikowanie i śledzenie.
Zrozumienie roli SDR w pozyskiwaniu i kwalifikowaniu leadów, aby przekazać je do kolejnych etapów procesu sprzedaży.
Motywacja do nauki i doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Otwartość na feedback i umiejętność przystosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych.
Posiadanie ogólnej wiedzy o ofercie firmy i branży, w której działa SmartLunch.
Zdolność do rozumienia potrzeb klienta i podejście do rozmowy z empatią.
Nastawienie na realizację założonych celów.
Umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie: podstawa 6 120 zł brutto + system prowizyjny
Hybrydową organizację pracy po okresie wdrożenia (możliwość skorzystania z 2 dni Home Office w tygodniu)
Elastyczne godziny pracy (Pracę rozpoczynamy pomiędzy 7 a 10)
Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego