SmartYou to grupa pasjonatów, specjalizujących się w ruchu płatnym, gdzie pomagamy Klientom w osiąganiu kolejnych kamieni milowych w generowaniu sprzedaży online. Robimy to za pomocą wielu kanałów PPC (Google Ads, Facebook Ads, MS Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Allegro Ads czy Pinterest Ads), które prowadzimy zgodnie z autorską metodą #zero-waste, zabezpieczając budżety reklamowe naszych Klientów przed marnotrawstwem. W 2023 otrzymaliśmy nominację w prestiżowym konkursie European Search Awards w kategorii „Best Small PPC Agency”.
Do naszego zespołu szukamy Account Managera, który widzi siebie w roli pomostu pomiędzy specjalistami PPC, a potrzebami naszych obecnych Klientów. Pracujemy z Klientami biznesowymi, którzy reprezentują zarówno e-commerce, jak i biznesy lead gen. Współpracujemy m.in. z Bankier, 303 Avenue czy L'occitane.
Gwarantujemy pełne zaangażowanie z naszej strony, wzajemną konfrontację pomysłów, obustronną, konstruktywną krytykę i granie do tej samej bramki. Na koniec dnia nasz cel jest wspólny, a satysfakcja z pracy powinna być obopólna. I mamy ogromną nadzieję, że tak właśnie będzie!
-
Rozumienie potrzeb biznesowych naszych Klientów i pomaganie im w odnalezieniu się w meandrach digital marketingu.
-
Czuwanie nad sprawną i płynną komunikacją i zamienianie pojawiających się pytań w rzeczowe i konkretne odpowiedzi.
-
Dbanie o jak najlepsze doświadczenie Klienta na każdym etapie współpracy oraz łączenie oczekiwań z możliwościami w ich realizacji po stronie naszych Specjalistów PPC.
- Cykliczna praca nad efektywnością oraz doskonaleniem procesów obsługi Klienta.
- A przede wszystkim będziesz wspólnie z nami budować SmartYou - miejsce, gdzie skuteczność i zaangażowanie przynoszą wymierne korzyści naszym Klientom.
- Miał/a minimum 24-miesięczne doświadczenie w pracy z klientem B2B na podobnym stanowisku.
- Potrafił/a przekładać cele biznesowe klientów na konkretne działania i mierzalne rezultaty.
- Posiadał/a umiejętności pozwalające na dobre i efektywne zarządzanie własną pracą i projektami.
- Tłumaczenie rzeczy skomplikowanych w bardziej “zjadliwy” sposób nie stanowiło dla Ciebie problemu.
-
Praca samodzielna i w grupie przychodziła Ci równie łatwo, ponieważ będziesz pracował/a nad rozwojem Klientów ze Specjalistami zajmującymi się PPC.
- Posiadał/a poziom języka angielskiego pozwalający na rozwój i sprawną komunikację.
- Sprawnie poruszał/a się w programach Google (Gmail, Sheets, Docs etc.).
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży marketingu online.
- Potrafisz łączyć dane analityczne z potrzebami biznesowymi klienta.
- Masz na swoim koncie usprawnienia procesów, zadań, które podniosły efektywność pracy Twojej oraz/lub zespołu.
- Znasz specyfikę i zasady działania Google Ads, Google Analytics, FB Ads czy innych narzędzi reklamowych.
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i możliwości rozwoju.
- Znasz i korzystasz z narzędzi usprawniających pracę (Slack, ClickUp).
- Posługujesz się j. angielskim w stopniu bardzo dobrym, zarówno w mowie jak i piśmie.
- Realny wpływ na kształt i sposób realizacji zadań – chcemy wspólnie z Tobą określać i rozwijać standardy naszej pracy.
-
Wynagrodzenie 6200-7500 brutto (UoP) lub 7400-9000 (B2B) w zależności od doświadczenia.
-
Umowa, jaką preferujesz – UoP, B2B.
-
Ciekawe i wielowątkowe projekty dla Klientów, gdzie uczysz się czegoś każdego dnia.
- Miejsce przy stole wymiany wiedzy i doświadczeń (sesje EDU), a także dostęp do aktualizowanej bazy wiedzy online & offline.
-
Budżet szkoleniowy na Twoje potrzeby.
- Przyjazne warunki pracy – elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, możliwość częściowej lub pełnej pracy zdalnej.
-
Pakiet benefitów w formie kafeterii – wybierzesz to, co Ci najbardziej będzie pasowało (do wyboru jest też karta Multisport).
-
Pakiet opieki medycznej Medicover.
- Miejsce na firmowych wyjściach oraz wyjazdach integracyjnych.
Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania to:
- Patrycja, nasz HR Manager, skontaktuje się z Tobą mailowo celem umówienia wstępnej rozmowy telefonicznej.
- W drugim etapie zaprosimy Cię na rozmowę pod przygotowany i wcześniej wysłany brief, gdzie sprawdzimy Twoje doświadczenie w praktyce.
- Finalnie, spotykamy się ponownie na ostatniej rozmowie, gdzie poruszymy tematy ważne dla Ciebie oraz dla nas – chcemy mieć pewność, że obie strony dowiedzą się wszystkiego, co pomoże podjąć właściwą decyzję.
Na koniec możesz spodziewać się od Nas oferty lub rzeczowego feedbacku i podziękowania za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Cię przekonaliśmy - czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij swoją aplikację, wraz z odpowiedzią na pytanie - "Co Twoim zdaniem jest najważniejsze w budowaniu efektywnej relacji z Klientem B2B i jak przekłada się to na realne rezultaty biznesowe?"