Smay Sp. z o.o.
SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!
Obecnie do naszego zespołu Automatyki poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta Projektanta Instalacji Elektrycznych i Automatyki. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać proces projektowania zasilaczy urządzeń pożarowych oraz instalacji elektrycznych okablowania automatyki związanych z systemami wentylacyjnymi i przeciwpożarowymi naszej firmy w różnorodnych projektach budowlanych i przemysłowych.
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
· Tworzenie dokumentacji wykonawczej instalacji elektrycznych.
· Projektowanie tras kablowych.
· Projektowanie systemów automatyki urządzeń funkcjonujących podczas pożaru.
· Uzgodnienia projektowe z inżynierami na budowie.
· Weryfikacja dokumentacji projektowej.
· Dbałość o poprawność, czytelność i spójność rozwiązań technicznych.
· Możliwy udział w testach urządzeń systemów automatyki pożarowej.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
· Wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrotechnika (lub pokrewne) lub w trakcie studiów.
· Minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego.
· Znajomość prawa budowlanego oraz warunków technicznych.
· Znajomość zagadnień i specyfikacji urządzeń działających podczas pożaru.
· Umiejętność rysowania schematów elektrycznych.
· Podstawowa wiedza z zakresu transmisji sygnałów.
· Bardzo dobra znajomość programu AutoCAD i MS Office.
Dodatkowo premiujemy za:
· Znajomość WSCAD.
· Znajomość cen materiałów i usług w branży sanitarnej
Co proponujemy:
· ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole,
· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
· współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
· atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
· możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce,
· komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
· możliwość pracy zdalnej (1 raz w tygodniu),
· dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
· niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
· codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
· imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
· praca w każdy piątek do 13.30.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
1. Selekcja CV
2. Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
3. Decyzja – feedback lub oferta zatrudnienia.
Rekomendowane oferty