SMAY to dynamiczna firma produkcyjna, która dostarcza innowacyjne rozwiązania z zakresu wentylacji i ochrony przeciwpożarowej.
W zespole SMAY pasja do tworzenia idzie w parze z dążeniem do doskonałości, a naszym celem jest wprowadzanie na rynek produktów, które robią różnicę. Dlatego szukamy Kierownika Działu Marketingu, który zainspiruje nas zespół, wzmocni naszą strategię marketingową i podejmie wyzwanie kompleksowego zarządzania wizerunkiem naszej marki i promocji naszych produktów.
Twoje zadania:
-
Zarządzanie zespołem: Budowanie i prowadzenie silnego zespołu marketingowego, który nie tylko osiąga cele, ale również rozwija się i inspiruje. Twoje umiejętności delegowania i priorytetyzowania zadań będą kluczowe w zapewnieniu, że każda osoba dostaje odpowiednią przestrzeń oraz wsparcie do działania.
-
Strategiczne myślenie: Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych, które faktycznie działa! Będziesz odpowiedzialny za analizowanie rynkowych trendów, monitorowanie wyników oraz dostosowywanie działań w celu maksymalizacji efektywności i wsparciu naszych działań sprzedażowych.
-
Project Management: Koordynowanie projektów marketingowych od koncepcji aż do realizacji. Twoje zdolności w zarządzaniu projektami pozwolą na płynne przeprowadzenie działań w terminie, z zachowaniem budżetu i wysokiej jakości wykonania.
-
Asertywna komunikacja: W roli kierownika oczekujemy, że z łatwością będziesz dzielić się konstruktywnym feedbackiem z członkami zespołu, wspierając ich rozwój oraz wynikającą z tego ścieżkę kariery. To także umiejętność współpracy z innymi działami i określanie realistycznych terminów realizacji projektów.
-
People person: Będziesz główną osobą kontaktową dla zespołu marketingowego, dlatego Twoje umiejętności interpersonalne są kluczem do budowania zaufania oraz zespołowej atmosfery współpracy. Twoja empatia, umiejętności słuchania oraz ciągłe wsparcie będą niezastąpione.
-
Współpraca z innymi działami: Angażowanie się w dialog z innymi działami w firmie (sprzedaż, produkcja, obsługa klienta), aby zrozumieć ich potrzeby i dostarczać skuteczne rozwiązania marketingowe.
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
-
Doświadczenie w marketingu: Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu, w tym przynajmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym.
-
Znajomość strategii marketingowych: Umiejętność tworzenia oraz wdrażania kompleksowych planów marketingowych, które odnoszą sukces w branży.
-
Znajomość narzędzi marketingowych: Doświadczenie w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz znajomość najnowszych trendów rynkowych w zakresie marketingu i social mediów.
-
Zdolności analityczne: Umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków, co pozwoli na skuteczne podejmowanie decyzji oraz optymalizację działań marketingowych.
-
Zdolności interpersonalne: Asertywność, umiejętność udzielania feedbacku oraz prosty, otwarty styl komunikacji, dzięki któremu zespół będzie czuł się zmotywowany i wspierany.
-
Umiejętności organizacyjne: Zdolność do priorytetyzowania zadań, zarządzania czasem oraz skutecznego delegowania pracy.
-
People skills: Zrozumienie dla różnorodnych temperamentów i stylów pracy, a także umiejętność dostosowywania swojego podejścia do potrzeb zespołu.
Dodatkowo premiujemy za:
-
Prawo jazdy kat. B: Zdolność do podróżowania w celach służbowych.
-
Zdolności graficzne: Umiejętność tworzenia grafik, co może być atutem w kreacji materiałów marketingowych.
-
Znajomość narzędzi do analityki marketingowej: Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi takich jak Google Ads, Google Tag Manager, Panel Meta Ads oraz Google Analytics.
Co oferujemy?
-
pracę w kreatywnym środowisku, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane!
-
dużą autonomię oraz możliwość wprowadzania własnych rozwiązań.
-
zespół pełen zaangażowanych i zmotywowanych ludzi, którzy są gotowi wspierać Twoje działania.
-
atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę lub na B2B,
-
komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
-
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, siłownia),
-
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
- niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
- codzienne wsparcie specjalistów,
- imprezy integracyjne,
- możliwość pracy zdalnej.
Jak będzie wyglądać proces rekrutacyjny?
- Video-rozmowa - prześlemy Ci 6 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie - chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć "vibe"
- Spotkanie na rozmowę w naszym biurze - naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie - tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
- Spotkanie z zespołem on-line - to ważne, by wiedzieć, w co się pakujesz ;) a zespół miał okazję Cię poznać przed ostateczną decyzją o współpracy.
- Oferta