Do naszego zespołu Administracji Nieruchomością poszukujemy energicznego i zaangażowanego Technika – Konserwatora Nieruchomości. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zadbanie i konserwację naszych nieruchomości SMAY, w tym biurowca oraz budynku produkcji, mieszczących się w strefie niepołomieckiej w Podłężu.
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
- Cykliczne obchody po nieruchomości.
- Sprawdzanie poprawności działania urządzeń/systemów budynkowych.
- Asysta techniczna dla firm zewnętrznych.
- Bieżące konserwacje nieruchomości.
- Diagnozowanie i usuwanie powstałych usterek.
- Czuwanie nad wewnętrznym stanem magazynowym RE.
- Tworzenie listy zapotrzebowania materiałowego i zgłaszanie braków.
- Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach technicznych.
- Wykonywanie drobnych prac instalacyjnych/serwisowych w zakresie elektrycznym, budowlanym oraz sanitarnym.
- Realizacja zakupów (lokalnie) na polecenie przełożonego.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
- Wykształcenie minimum średnie - techniczne.
- Uprawnienia SEP - Gr. 1 (E) elektryczne oraz Gr. 3 (E) ciepłownicze.
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz powierzonych zadań.
- Prawo jazdy kat. B.
- Sprawność fizyczna.
- Sumienność i zaangażowanie.
Dodatkowo premiujemy za:
- Uprawnienia SEP Gr. 2 - w zakresie eksploatacji/dozoru gazu będą dodatkowym atutem.
Co proponujemy:
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B.
- Współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness).
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą.
- Komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic).
- Dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny.
- Niezbędne narzędzia do realizacji zadań.
- Codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY.
- Imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.
- Praca w każdy piątek do 13:30.
Proces rekrutacyjny:
- Przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres e-mail: [adres e-mail]
- Rozmowa telefoniczna z przedstawicielem firmy.
- Spotkanie w siedzibie firmy SMAY.
- Przedstawienie oferty.
- Zatrudnienie.