Jako Młodszy Specjalista ds. Zakupów dołączysz do naszego zespołu odpowiedzialnego za realizację procesów zakupowych oraz zarządzanie asortymentem. Twoje działania będą miały kluczowe znaczenie dla zapewnienia efektywności operacyjnej firmy. Będziesz współpracować z różnymi działami wewnętrznymi oraz z dostawcami, aby realizować cele biznesowe (efektywność cenową).
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
-
Sprawdzanie stanów magazynowych. -pilnowanie, abyśmy mieli odpowiednią ilość towarów w magazynie.
-
Negocjowanie cen z dostawcami - rozmowy z dostawcami, aby uzyskać jak najlepsze ceny dla naszej firmy.
-
Szukaniu nowych dostawców - poszukiwanie nowych firm, które mogą dostarczać nam produkty, co da nam większą elastyczność w zakupach.
-
Zamawianie produktów -składanie zamówień na wybrane produkty, które są nam potrzebne.
-
Tworzenie prognoz i analiz - przygotowywanie prognoz dotyczących zapasów oraz analizy, aby lepiej zarządzać tym, co mamy w magazynie.
-
Zarządzanie rotacją zapasów -dbanie o to, aby materiały (podzespoły, elementy produkcyjne) nie zalegały w magazynie za długo i były wykorzystywane a bieżąco do produkcji naszych produktów.
-
Współpracę z innymi działami - ścisła współpraca z innymi działami w naszej firmie oraz z dostawcami, aby wszystko działało jak najlepiej.
-
Utrzymywanie danych o dostawcach - dbanie o aktualność informacji o dostawcach oraz monitorowanie czasu potrzebnego na realizację naszych zamówień.
-
Zarządzanie dokumentami zakupowymi - odpowiedzialność za przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z zakupami, takich jak umowy i faktury.
-
Przygotowywanie raportów - tworzenie raportów dotyczących wydatków na zakupy oraz analizowanie, jak dobrze współpracujemy z dostawcami.
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
- Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel).
- Umiejętność współpracy w grupie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2.
- Asertywność i umiejętności negocjacyjne.
- Uważność na szczegóły.
- Umiejętności analityczno-porównawcze.
Dodatkowo premiujemy za:
- Wykształcenie kierunkowe – mile widziane (np. zarządzanie, logistyka, ekonomia, rachunkowość, handel międzynarodowy).
- Doświadczenie w pozyskiwaniu ofert handlowych i negocjacji cen
Oferujemy:
-
ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, działającej również na rynkach zagranicznych,
-
atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę lub na B2B,
- pracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
-
komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
-
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe),
-
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
-
niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
-
codzienne wsparcie specjalistów,
- imprezy integracyjne,
- możliwość pracy zdalnej 1 raz w tygodniu (po okresie próbnym).
Przebieg procesu rekrutacyjnego:
- rozmowa telefoniczna
- rozmowa rekrutacyjna w naszym pięknym biurze ;)
- decyzja - feedback dla kandydata
Dołącz do SMAY i rozwijaj swoją karierę z nami!