Oferty
Młodszy Specjalista ds. Zakupów
Nowa
Sprzedaż

Młodszy Specjalista ds. Zakupów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Smay Sp. z o.o.

Smay Sp. z o.o.

SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język angielski

myślenie analityczne

Mile widziane

negocjacje

asertywność

Opis stanowiska

Jako Młodszy Specjalista ds. Zakupów dołączysz do naszego zespołu odpowiedzialnego za realizację procesów zakupowych oraz zarządzanie asortymentem. Twoje działania będą miały kluczowe znaczenie dla zapewnienia efektywności operacyjnej firmy. Będziesz współpracować z różnymi działami wewnętrznymi oraz z dostawcami, aby realizować cele biznesowe (efektywność cenową).


Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:


  • Sprawdzanie stanów magazynowych. -pilnowanie, abyśmy mieli odpowiednią ilość towarów w magazynie.
  • Negocjowanie cen z dostawcami - rozmowy z dostawcami, aby uzyskać jak najlepsze ceny dla naszej firmy.
  • Szukaniu nowych dostawców - poszukiwanie nowych firm, które mogą dostarczać nam produkty, co da nam większą elastyczność w zakupach.
  • Zamawianie produktów -składanie zamówień na wybrane produkty, które są nam potrzebne.
  • Tworzenie prognoz i analiz - przygotowywanie prognoz dotyczących zapasów oraz analizy, aby lepiej zarządzać tym, co mamy w magazynie.
  • Zarządzanie rotacją zapasów -dbanie o to, aby materiały (podzespoły, elementy produkcyjne) nie zalegały w magazynie za długo i były wykorzystywane a bieżąco do produkcji naszych produktów.
  • Współpracę z innymi działami - ścisła współpraca z innymi działami w naszej firmie oraz z dostawcami, aby wszystko działało jak najlepiej.
  • Utrzymywanie danych o dostawcach - dbanie o aktualność informacji o dostawcach oraz monitorowanie czasu potrzebnego na realizację naszych zamówień.
  • Zarządzanie dokumentami zakupowymi - odpowiedzialność za przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z zakupami, takich jak umowy i faktury.
  • Przygotowywanie raportów - tworzenie raportów dotyczących wydatków na zakupy oraz analizowanie, jak dobrze współpracujemy z dostawcami.


W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:


  • Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel).
  • Umiejętność współpracy w grupie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2.
  • Asertywność i umiejętności negocjacyjne.
  • Uważność na szczegóły.
  • Umiejętności analityczno-porównawcze.


Dodatkowo premiujemy za:

  • Wykształcenie kierunkowe – mile widziane (np. zarządzanie, logistyka, ekonomia, rachunkowość, handel międzynarodowy).
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu ofert handlowych i negocjacji cen


Oferujemy:

  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, działającej również na rynkach zagranicznych,
  • atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę lub na B2B,
  • pracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
  • komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe),
  • dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
  • niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
  • codzienne wsparcie specjalistów,
  • imprezy integracyjne,
  • możliwość pracy zdalnej 1 raz w tygodniu (po okresie próbnym).


Przebieg procesu rekrutacyjnego:


  1. rozmowa telefoniczna
  2. rozmowa rekrutacyjna w naszym pięknym biurze ;)
  3. decyzja - feedback dla kandydata


Dołącz do SMAY i rozwijaj swoją karierę z nami!


Sprawdź podobne oferty pracy

Przedstawiciel handlowy - automatyka magazynowa

Nowa
7 000 - 11 000 pln
A1 Sorter sp. z o.o.
Chojnice
sprzedaż
negocjacje
sprzedaż B2B
Nowa

Specjalista ds. produktów lendingowych (kredyty, leasingi, faktoring)

Nowa
10 000 - 30 000 pln
BusinessFirst
Rybnik
finanse
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Contracting Manager, Google Cloud

Nowa
Google
Warszawa
administration
law
administracja
Nowa

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Nowa
GABONA
Jawczyce
język angielski
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Inside Sales Account Rep Analyst with Polish (He/She/They)

Nowa
Accenture
Warszawa
sprzedaż
analiza
Nowa