Oferty
Przedstawiciel Handlowy / Manager ds. Kluczowych Klientów
Nowa
Sprzedaż

Przedstawiciel Handlowy / Manager ds. Kluczowych Klientów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca mobilna
Smay Sp. z o.o.

Smay Sp. z o.o.

SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B

myślenie analityczne

Opis stanowiska

Jako Manager ds. Kluczowych Klientów w SMAY, Twoim głównym zadaniem będzie doradztwo techniczne oraz wsparcie w zakresie rozwiązań wentylacyjnych i przeciwpożarowych. Zamiast klasycznej sprzedaży, skoncentrujesz się na zrozumieniu unikalnych potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im odpowiednich rozwiązań technicznych, które idealnie odpowiadają na ich wymagania i projekty.

Praca w naszym zespole to doskonała okazja do wykorzystania swojej wiedzy technicznej, a także do rozwijania relacji opartych na zaufaniu i partnerskiej współpracy. Będziesz pracować z klientami, oferując im kompleksowe, indywidualnie dopasowane rozwiązania, które pomogą im osiągnąć ich cele.


Praca odbywa się w siedzibie naszej firmy w Podłężu, z licznymi wyjazdami do klientów, co pozwoli Ci na bezpośrednie budowanie relacji i lepsze zrozumienie ich potrzeb. Szukamy osoby, która ma umiejętność nawiązywania kontaktów oraz zdolność do pracy w zespole, a także potrafi działać samodzielnie w dynamicznym środowisku.

Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który z pasją podchodzi do swojej pracy oraz stawia na rozwój zarówno swoich klientów, jak i własny!


Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:


  • kompleksową obsługę klientów B2B na wybranym obszarze,
  • doradztwo i wsparcie naszych Kluczowych Klientów w zakresie produktowym,
  • budowanie trwałych relacji i kontaktów,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • dbanie o rozwój podległego regionu,
  • bieżące raportowanie i analizowanie wyników,
  • współpracę z innymi działami w firmie.


W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:


  • doświadczenie w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi,
  • umiejętność pracy na celach sprzedażowych,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
  • duża samodzielność w działaniu oraz wielozadaniowość,
  • postawa “can do” oraz proaktywność w rozwiązywaniu problemów,
  • wykształcenie sprzedażowe i/lub techniczne (najlepiej: inżynieria środowiska lub podobne),
  • czynne prawo jazdy kat. B.


Co proponujemy:


  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
  • współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą,
  • komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
  • dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
  • niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
  • codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
  • imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
  • praca w każdy piątek do 13.30.


Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:


  1. Video-rozmowa – prześlemy Ci 6 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć “vibe”
  2. Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
  3. Test sprawdzający 18 kompetencji sprzedażowych wraz z feedbackiem (FinxS® Sales Assessment)
  4. Oferta


Sprawdź podobne oferty pracy

Business Development Manager (Security Operations Center - SOC)

Nowa
8 000 - 15 000 pln
Tenesys
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
cybersecurity
pomysłowość
Nowa

Kosmetolog - Przedstawiciel

Nowa
7 000 - 11 000 pln
Carein Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż B2B
sprzedaż
Nowa

New Business Manager

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Marafiki s.c.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
skuteczna komunikacja
język angielski
Nowa

Account Manager

Nowa
Michael Page
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
analizowanie danych
język angielski
Nowa

Opiekun Klienta Biznesowego

Nowa
LABRA Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
doradztwo
design
dokumentacja techniczna
Nowa