Przedstawiciel Handlowy / Manager ds. Kluczowych Klientów

Przedstawiciel Handlowy / Manager ds. Kluczowych Klientów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca mobilna
Smay Sp. z o.o.

Smay Sp. z o.o.

SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B

myślenie analityczne

Opis stanowiska

Jako Manager ds. Kluczowych Klientów w SMAY, Twoim głównym zadaniem będzie doradztwo techniczne oraz wsparcie w zakresie rozwiązań wentylacyjnych i przeciwpożarowych. Zamiast klasycznej sprzedaży, skoncentrujesz się na zrozumieniu unikalnych potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im odpowiednich rozwiązań technicznych, które idealnie odpowiadają na ich wymagania i projekty.

Praca w naszym zespole to doskonała okazja do wykorzystania swojej wiedzy technicznej, a także do rozwijania relacji opartych na zaufaniu i partnerskiej współpracy. Będziesz pracować z klientami, oferując im kompleksowe, indywidualnie dopasowane rozwiązania, które pomogą im osiągnąć ich cele.


Praca odbywa się w siedzibie naszej firmy w Podłężu, z licznymi wyjazdami do klientów, co pozwoli Ci na bezpośrednie budowanie relacji i lepsze zrozumienie ich potrzeb. Szukamy osoby, która ma umiejętność nawiązywania kontaktów oraz zdolność do pracy w zespole, a także potrafi działać samodzielnie w dynamicznym środowisku.

Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który z pasją podchodzi do swojej pracy oraz stawia na rozwój zarówno swoich klientów, jak i własny!


Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:


  • kompleksową obsługę klientów B2B na wybranym obszarze,
  • doradztwo i wsparcie naszych Kluczowych Klientów w zakresie produktowym,
  • budowanie trwałych relacji i kontaktów,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • dbanie o rozwój podległego regionu,
  • bieżące raportowanie i analizowanie wyników,
  • współpracę z innymi działami w firmie.


W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:


  • doświadczenie w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi,
  • umiejętność pracy na celach sprzedażowych,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
  • duża samodzielność w działaniu oraz wielozadaniowość,
  • postawa “can do” oraz proaktywność w rozwiązywaniu problemów,
  • wykształcenie sprzedażowe i/lub techniczne (najlepiej: inżynieria środowiska lub podobne),
  • czynne prawo jazdy kat. B.


Co proponujemy:


  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
  • współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą,
  • komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
  • dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
  • niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
  • codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
  • imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
  • praca w każdy piątek do 13.30.


Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:


  1. Video-rozmowa – prześlemy Ci 6 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć “vibe”
  2. Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
  3. Test sprawdzający 18 kompetencji sprzedażowych wraz z feedbackiem (FinxS® Sales Assessment)
  4. Oferta


Rekomendowane oferty

Przedstawiciel handlowy - automatyka magazynowa - onboarding 3 miesiące

Nowa
7 000 - 11 000 PLN/mies.
A1 Sorter sp. z o.o.
Częstochowa
, Praca zdalna
Zdalnie
negocjacje
sprzedaż B2B
automatyka magazynowa
Nowa

Młodszy Inżynier Sprzedaży Systemów Automatyki

Nowa
ASTOR
Warszawa
komunikatywność
wykształcenie wyższe techniczne
automatyka
Nowa

Inżynier sprzedaży

Nowa
AB Industry
Macierzysz
wykształcenie techniczne
język polski
język angielski
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

Nowa
6 200 - 6 440 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
MS Office
j. polski
Rozmowa telefoniczna
Nowa

Specjalista ds.sprzedaży

Nowa
AutomationTrader
Tychy
sprzedaż
angielski
praca z klientem
Nowa