Czy masz w sobie pasję do tworzenia treści, które przyciągają uwagę, a obrazy skutecznie opowiadają historie? W SMAY wiemy, jak ważny jest zmysł techniczny i artystyczny w tworzeniu doskonałego contentu. Szukamy kreatywnej duszy, która rozumie, że nasze social media to nie tylko kanały komunikacji, ale prawdziwe przestrzenie do budowania relacji. Jeśli kochasz kręcić rolki, działać wizualnie i tworzyć filmy, to właśnie na Ciebie czekamy! Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu składającego się z 8 zdolnych osób i pomóż nam zrealizować nasze cele!
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
Współtworzenie i wdrażanie strategii w mediach społecznościowych.
Tworzenie treści wideo dostosowanych do konkretnych platform.
Pisanie komunikatów prasowych, artykułów, postów na bloga i social media.
Prowadzenie profili firmy na Facebooku, LinkedInie, Instagramie, X i innych.
Monitorowanie wyników działań i wyciąganie z nich wnioski (a nie tylko raportów).
Współpracę nie tylko z zespołem marketingu, ale również z siłami sprzedaży, R&D i Product Managerami.
Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, influencerami i agencjami.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
Doświadczenie w PR i prowadzeni sociali (min. 2 lata)
Umiejętność tworzenia angażujących i przyciągających treści (masz tzw. “lekkie pióro”), ale też nagrywanie i montowanie wideo pod social media.
Znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi - ułatwi Ci to organizację pracy i monitorowanie wyników.
Potrafisz pracować z zespołem i żonglować wieloma projektami jednocześnie -Twoje umiejętności współpracy będą kluczowe w osiąganiu wspólnych celów.
Kreatywność i inicjatywa -jeśli potrafisz działać szybko, kreatywnie i masz własne pomysły, przyczynisz się do innowacyjnych kampanii, które zwrócą uwagę naszych odbiorców.
Znajomość trendów - śledzenie aktualnych trendów w mediach społecznościowych i umiejętność ich wykorzystania w komunikacji marki.
Znajomość języka angielskiego -umiejętność komunikacji w języku angielskim na poziomie min. B2 pomoże Ci współpracować z międzynarodowymi partnerami i rozwijać swoje zdolności językowe.
Co proponujemy:
realny wpływ na to, jak wygląda komunikacja i wizerunek firmy,
pracę w dynamicznym zespole, gdzie liczy się pomysł, nie hierarchia,
zero sztywnego dress codu, swoboda i dobra atmosfera.,
nowoczesne narzędzia i podejście do pracy,
ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą,
komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
praca w każdy piątek do 13.30,
praca zdalna 1 dzień w tygodniu.
Przebieg procesu rekrutacyjnego:
Przegląd CV i portfolio
Video-rozmowa – prześlemy Ci 5 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by na nie odpowiedzieć w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć “vibe”
Spotkanie na rozmowę f2f w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższym poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
Zadanie rekrutacyjne i jego omówienie na spotkaniu on-line
Oferta / Feedback
Brzmi jak Twoje klimaty? Odezwij się i koniecznie wraz ze swoją aplikacją prześlij nam swoje portfolio 😊
Rekomendowane oferty