Monitorowanie kluczowych KPIs finansowych i operacyjnych w obszarze e-commerce, m.in.: sprzedaż, marże, koszty operacyjne (w tym kosztów logistycznych), zwroty
Analiza i optymalizacja kosztów logistyki, magazynowania i kampanii marketingowych w kanałach cyfrowych
Budowa oraz optymalizacja modeli raportowania finansowego dostosowanych do specyfiki e-commerce
Wsparcie w procesie budżetowania i prognozowania sprzedaży online, z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych
Wsparcie w zarządzaniu Cash flow, przede wszystkim w obszarze kapitału pracującego
Bieżąca współpraca z działami logistycznym, operacji, komercyjnym i marketingu
Wymagania:
Min. 3 letnie doświadczenie w controlingu finansowym zdobyte w organizacjach z branży retail lub e-commerce
Doświadczenie w analizie rentowności e-commerce, zarządzaniu kosztami logistycznymi i marketingowymi
Bardzo dobra znajomość raportowania i narzędzi analitycznych, w szczególności MS Excel (znajomość Power BI będzie dodatkowym atutem)
Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w środowisku międzynarodowym
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne wnikliwość oraz umiejętność wyciągania syntetycznych wniosków i wyznaczania priorytetów
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, wynikającym z szybkiej zmienności rynku
Oferujemy:
Praca w międzynarodowym środowisku
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do karty sportowej
Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
Świadczenia świąteczne dla pracowników
Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
Udział w inicjatywach społecznych
Uczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjach
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego