Monitorowanie kluczowych KPIs tj. finansowych i operacyjnych w obszarze funkcjonowania sklepów stacjonarnych, m.in.: sprzedaż, marże, koszty operacyjne (w tym koszty logistyczne)
Analiza i optymalizacja kosztów logistyki, magazynowania i kampanii marketingowych w kanałach tradycyjnych
Budowa oraz optymalizacja modeli raportowania finansowego dostosowanych do specyfiki funkcjonowania sklepów tradycyjnych
Wsparcie w procesie budżetowania i prognozowania sprzedaży oraz marży offline, z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych
Wsparcie w zarządzaniu Cash Flow, przede wszystkim w obszarze kapitału pracującego
Bieżąca współpraca z Działem Logistyki, Operacyjnym, Komercyjnym oraz Marketingu
Aktywna współpraca z zespołem e-commerce w celu wsparcia rozwoju zintegrowanego podejścia omnichannel do zarządzania biznesem
Wymagania:
Min. 3 letnie doświadczenie w controlingu finansowym zdobyte w organizacjach z branży retail
Doświadczenie w analizie rentowności w biznesie offline (w tym analiza opłacalności inwestycji przy otwieraniu nowych lokalizacji), zarządzaniu kosztami logistycznymi i marketingowymi
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych i raportowania, w szczególności Excel, Power Query
Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, wnikliwość oraz umiejętność wyciągania syntetycznych wniosków i wyznaczania priorytetów
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, wynikającym z szybkiej zmienności rynku
Mile widziane
Znajomość programu PowerBi
Co oferujemy
Praca w międzynarodowym środowisku
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do karty sportowej
Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
Świadczenia świąteczne dla pracowników
Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
Udział w inicjatywach społecznych
Uczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjach
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego