W So Many Stories pomagamy firmom skutecznie komunikować się z ich klientami, tworząc angażujące treści i materiały reklamowe. Od 7 lat wspieramy marki B2B i e-commerce, dostarczając wysokiej jakości strategię, identyfikację wizualną i projekty kreatywne. Stale rośniemy, bo nasi klienci współpracują z nami przez wiele lat. Dzięki temu rozbudowujemy zespół i szukamy nowych talentów!
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu doświadczonego grafika/graficzki, który będzie odpowiedzialny za tworzenie spójnych, atrakcyjnych i skutecznych materiałów wizualnych.
- Praca zdalna, 4 godziny dziennie (preferowane godziny: 9:00-13:00, ale możliwe inne)
- Pracujemy wyłącznie ze stałymi klientami – nie ma rotacji i projektów ad hoc
- Projekty prowadzone w Jira (CRM), z jasno określonym zakresem i terminami
- Opracowywanie materiałów promocyjnych dostosowanych do różnych etapów lejka sprzedażowego (digital i DTP)
- Tworzenie key visuali i ich adaptacja do różnych formatów cyfrowych
- Przygotowywanie grafik promocyjnych do mediów społecznościowych, bloga, newsletterów, landing pages i kampanii performance
- Projektowanie materiałów na wydarzenia branżowe (np. systemy wystawiennicze, rollupy, ścianki, standy)
-
Dowolna forma zatrudnienia (UoP, B2B lub inna)
-
Stałe wynagrodzenie (jesteśmy otwarci na Twoje oczekiwania)
-
Stabilną współpracę – stawiamy na długofalowe relacje
- Możliwość pracy nad ciekawymi projektami
- Kreatywną, pozytywną atmosferę pracy
- Duże doświadczenie w pracy agencyjnej przy podobnych projektach
-
Zaawansowana znajomość pakietu Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign)
-
Profesjonalne portfolio prezentujące poprzednie realizacje
- Terminowość, dobra organizacja pracy,
- Wysokie poczucie estetyki, dbałość o detale, umiejętność tworzenia projektów, które zachwycają
- Znajomość narzędzi 3D (np. Blender, Cinema 4D)
- Doświadczenie w projektach B2B, technologicznych lub e-commerce
- Umiejętność montażu reklam wideo i rolek
Aplikuj!
Zapoznamy się z Twoim CV oraz portfolio i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
Pierwszy etap: rozmowa telefoniczna, w której zadamy kilka pytań na temat Twojego doświadczenia, oczekiwaniach np. finansowych i odpowiemy na Twoje pytania.
Drugi etap: poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego. Pozwoli nam to lepiej poznać Twoje umiejętności.
Trzeci etap: rozmowa rekrutacyjna. podczas której pogłębimy pytania o Twoje doświadczenie, omówimy szerzej stanowisko pracy oraz możliwe warunki współpracy.