Social Media Specjalist / Account Manager (opiekun klienta)
Gromadzka 103, Kraków
SoBright!
Uwaga, uwaga!
Szukamy osoby na stanowisko Social Media Specjalist / Account Manager (opiekun klienta). Jeśli umiesz i lubisz pracować dla wymagających, dużych klientów i kręci Cię praca w zespole, to wyślij do nas swoje CV. Będziesz dla nas idealnym kandydatem, jeśli:
masz minimum 3-4 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej,
jesteś na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi, a w szczególności w Social Mediach i interesujesz się reklamą i designem,
rozwijasz swoje umiejętności w wideomarketingu – plany zdjęciowe nie są Ci obce, umiesz organizować proste sesje zdjęciowe, obsługujesz podstawowe narzędzia do montażu (np. CapCut)
potrafisz pracować z ludźmi - będziesz koordynować pracę kilku osób,
posiadasz bardzo dobre umiejętności interpersonalne i szybko łapiesz kontakt z nowymi ludźmi,
równie dobrze odnajdujesz się w realizacji samodzielnych zadań, jak i w pracy zespołowej,
potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski, aby następnie skutecznie optymalizować działania z zakresu content marketingu i optymalizacji kampanii,
potrafisz tworzyć prezentacje.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
opracowywanie i tworzenie planów komunikacyjnych w Social Mediach,
współtworzenie i realizację strategii marketingowej dla naszych klientów,
koordynację pracy osób w kilku działach agencji,
analizę trendów i konkurencji, a także aktywne poszukiwanie sposobów komunikacji na różnych rynkach i platformach,
analizowanie podjętych działań marketingowych i ich optymalizację na podstawie przyjętych metryk,
oceniać i akceptować przygotowane przez zespół materiały content marketingowe i reklamowe,
koordynację współpracy z podwykonawcami np. ekipa filmowa, fotografowie, aktorzy, MUA…
Co mamy dla Ciebie:
Pracę w kreatywnym, doświadczonym i wspierającym się zespole.
Duże pole dla własnej kreatywności z ciekawymi i różnorodnymi markami.
Możliwości rozwoju i awansu.
Wewnętrzne szkolenia oraz budżet na szkolenia zewnętrzne, udział w konferencjach branżowych.
Sprawny onboarding i pomocny zespół.
Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej.
Dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę, B2B).
Świętowanie rocznic oraz premie z tego tytułu.
Pracę w stałych godzinach 9-17. Od poniedziałku do czwartku w biurze, a w piątki na home office.
Dobry dojazd komunikacją miejską, a dla podróżujących samochodem parking przed budynkiem.
Social Media Specjalist / Account Manager (opiekun klienta)
Social Media Specjalist / Account Manager (opiekun klienta)
Gromadzka 103, Kraków
SoBright!