W związku ze zmianami struktur wewnętrznych poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów i Kandydatek na stanowisko Koordynatora ds. Marketingu. Szukamy osoby, która chce rozwijać się w kierunku roli Marketing Managera, ale nie stroni od praktycznych działań i codziennych zadań specjalisty.
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej z naciskiem na lead generation oraz działania w mediach społecznościowych
- Planowanie i koordynowanie produkcji treści wideo, takich jak serie eksperckie, wywiady, webinary czy materiały promocyjne. Zarządzanie kanałami social media (YouTube, Instagram, LinkedIn, TikTok itp.) oraz rozwijanie społeczności wokół marki
- Monitorowanie trendów w marketingu cyfrowym i wdrażanie nowych formatów treści oraz narzędzi wspierających komunikację marki
- Analiza efektywności działań marketingowych (np. KPI dla YouTube, zasięgi w social media) i rekomendowanie usprawnień
- Zarządzanie budżetem marketingowym oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (np. agencjami kreatywnymi)
- Współpraca z zespołem zarządzającym przy budowaniu wizerunku marki
- Prowadzenie działań inbound marketingowych
- Analiza trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, monitorowanie rynku, trendów, działań konkurencji
- Planowanie i optymalizacja kampanii marketingowych B2B wspierających sprzedaż oraz wzrost udziału w rynku
- Wspierać podejście ukierunkowane na rezultaty oraz znajdujące silne oparcie w danych
- Organizacja i współtworzenie wydarzeń z Partnerami oraz Klientami
- Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu lub agencji digital marketingu
- Samodzielności – my nie będziemy stać nad Tobą i mówić Ci, co masz robić
- Rozumiesz i umiesz tworzyć komunikację do klienta korporacyjnego w Polsce – potrafisz generować wartościowe treści dla naszych Buyer Person (must)
- Umiesz łączyć strategiczne myślenie z operacyjnym wykonaniem
- Jesteś osobą kreatywną – masz ciekawe pomysły na działania, które przyciągną naszą Buyer Personę
- Umiesz i chętnie korzystasz z narzędzi AI do automatyzacji i analityki marketingowej
- Skutecznego planowania i organizacji – efektywność to nasza mantra. Jeśli umiesz dobrze zaplanować i dostarczyć wyniki - tego szukamy!
- Interpersonalnych skilli i szczerości – kultura feedbacku i otwarta komunikacja to nasz standard
- Dobrej znajomości angielskiego – branżowe media są w tym języku, więc musisz umieć z nich korzystać, a i z niektórymi partnerami komunikujemy się w tym języku
- Wynagrodzenie w przedziale 12 000 - 15 000 zł +VAT miesięcznie
- Elastyczną formę współpracy i możliwość pracy hybrydowej
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
- Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon służbowy itp.)
- Dofinansowanie do nauki języka obcego, prywatnej opieki medycznej i karty sportowej
- Dostęp do platformy streamingowej – dla Ciebie i osoby towarzyszącej
- Integracje zespołowe, wspólne wyjazdy i przyjazną atmosferę w firmie
To zajmie tylko chwilę :)
Szanujemy Twój czas, dlatego zazwyczaj proces rekrutacyjny ograniczony jest do jednego kompleksowego spotkania.
Standardowa rozmowa rekrutacyjna w SOFLAB to taka, która:
- pozwoli nam Cię lepiej poznać,
- umożliwi Tobie bliższe poznanie Firmy,
- odbywa się w naszym biurze lub w przestrzeni wirtualnej za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams,
- składa się z trzech części - rozmowy ogólnej, sprawdzenia znajomości języka angielskiego oraz sprawdzenia wiedzy merytorycznej,
- trwa około 1-2 godzin,
- jest doskonałym miejscem na Twoje pytania o wszystko, czego chcesz się dowiedzieć o pracy w SOFLAB.
Wszyscy Kandydaci otrzymują od nas informację zwrotną po spotkaniu, standardowo w ciągu 14 dni.