Customer Acceptance Coordinator
Nowa
Inżynieria

Customer Acceptance Coordinator

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

komunikacja

wiedza techniczna

Opis stanowiska

Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to czołowy europejski producent autobusów miejskich i podmiejskich. Swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych – elektrycznych, wodorowych i trolejbusów. Ponad 26 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią. Solaris należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) S.A. i zatrudnia ponad 3000 osób w Polsce i za granicą. Pojazdy marki, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce. Cała działalność producenta jest spójna z misją zawartą w haśle: „Zmieniamy oblicze transportu publicznego”. Solaris jest także aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025”.

Aktualnie poszukujemy kandydatów do roli

 

Customer Acceptance Coordinator

 

Twoje zadania:

 

•        Planowanie i organizacja odbiorów końcowych z klientami,

•        Ustalanie harmonogramów odbiorów w porozumieniu z działem produkcji i klientami,

•        Udział w spotkaniach poodbiorowych oraz analiza zgłoszonych uwag,

•        Monitorowanie planu produkcji i dostosowywanie harmonogramów odbiorów,

•        Współpraca z zespołem Rework Squad w zakresie napraw i poprawek przed odbiorem,

•        Udział w spotkaniach dotyczących specyficznych wymagań kontraktowych,

•        Koordynacja działań międzydziałowych w celu spełnienia wymagań klienta,

•        Bieżący kontakt z zakładami partnerskimi w celu monitorowania statusu projektów i pojazdów.

 

Nasze oczekiwania:

 

•        wykształcenie wyższe, techniczne i/lub ekonomiczne związane z analizą danych,

•        komunikacja w języku angielskim na poziomie minimum B2 (prowadzenie spotkań biznesowych),

•        bardzo dobra znajomość MS Excel (minimum poziom tabel przestawnych),

•        dobra znajomość programów Power BI oraz JIRA,

•        bardzo wysokie kompetencje analityczne, w tym umiejętność logicznego i krytycznego myślenia,

•        wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne, w tym duża samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy własnej.

 

Co oferujemy?

·       premię roczną,

·       dofinansowanie wakacji,

·       dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,

·       prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie

·       platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)

·       ubezpieczenie grupowe,

·       naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,

·       szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,

·       parking dla pracowników,

·       przyzakładowy żłobek

·       program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)

·       pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,

·       program „Mam Pomysł”.