Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to czołowy europejski producent autobusów miejskich i podmiejskich. Swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych – elektrycznych, wodorowych i trolejbusów. Ponad 26 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią. Solaris należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) S.A. i zatrudnia ponad 3000 osób w Polsce i za granicą. Pojazdy marki, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce. Cała działalność producenta jest spójna z misją zawartą w haśle: „Zmieniamy oblicze transportu publicznego”. Solaris jest także aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025”.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior External Communications Specialist (umowa na zastępstwo)
Twoje zadania:
tworzenie komunikatów na różne kanały komunikacji: postów na media społecznościowe, informacji prasowych, newsów, artykułów, treści na stronę internetową, materiałów do raportów, prezentacji i innych materiałów korporacyjnych,
współtworzenie materiałów graficznych i video na potrzeby mediów społecznościowych oraz innych kanałów komunikacji,
współtworzenie i realizacja planów komunikacji firmy,
zarządzanie projektem badania satysfakcji klienta oraz jego realizacja,
współpraca przy organizacji firmowych eventów (targi, konferencje, testy produktów, spotkania z dziennikarzami),
przyjmowanie oficjalnych wizyt klientów i innych interesariuszy, w tym prezentacja firmy oraz oprowadzanie po fabryce i procesie produkcji.
Nasze oczekiwania:
lekkie pióro – łatwość tworzenia angażujących treści dostosowanych do różnych formatów i kanałów komunikacji,
doświadczenie w tworzeniu treści do mediów społecznościowych lub innych kanałów cyfrowych, w tym prostych materiałów video (reels, stories itp.),
doświadczenie w obszarze komunikacji, marketingu lub PR – mile widziane,
podstawowe umiejętności graficzne – znajomość narzędzi Adobe (podstawy) lub alternatyw typu Canva, Figma – mile widziane,
znajomość narzędzi do edycji video (np. CapCut, InShot, Canva Video) – mile widziana,
kreatywność i wyczucie estetyki – umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie treści,
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną,
znajomość aktualnych trendów w mediach społecznościowych i komunikacj,
podstawowa znajomość narzędzi analitycznych (np. Meta Insights, Google Analytics) – mile widziana,
umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy i samodzielność,
umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie, wielozadaniowość,
wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne.
Naszym pracownikom oferujemy:
zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
premię roczną
dofinansowanie wakacji
dofinansowanie do posiłków
ruchome godziny pracy 6.00 a 9.00
hybrydowy model pracy
prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki
ubezpieczenie grupowe- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia do grupowego ubezpieczenie Allianz/ PZU
przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy
naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę
szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych
parking dla pracowników
program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika
pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę
program „Mam Pomysł”.
Rekomendowane oferty