prowadzenie polityki zakupowej materiałów marketingowych (monitorowanie stanów magazynowych, bieżące zaopatrzenie, poszukiwanie nowych koncepcji upominków),
nadzorowanie i koordynacja pracy sklepu internetowego z upominkami marki Solaris,
koordynacja procesu realizacji wizytówek firmowych dla pracowników,
kompleksowe przygotowywanie imprez targowych krajowych i zagranicznych,
organizacja konferencji dla klientów i pracowników firmy.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe,
gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę na zastępstwo,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, MS Word i MS PowerPoint,
podstawy e-commerce,
prawo jazdy kat B,
gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych,
wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność.
Co oferujemy?
premię roczną
dofinansowanie wakacji
dofinansowanie do posiłków
ruchome godziny pracy 6 a 9
prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
ubezpieczenie grupowe- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia do grupowego ubezpieczenie Allianz/ PZU
naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę
szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych
przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
parking dla pracowników
program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę
program „Mam Pomysł”.
Sprawdź podobne oferty pracy
Account Manager w agencji 360° - projekty social media / video / gaming