• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSprzedażSprzedaż B2BRegionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów ( After Sales )
    Regionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów ( After Sales )
    Nowa
    Sprzedaż
    Solaris Bus & Coach sp. z o.o.

    Regionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów ( After Sales )

    Kraków
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca mobilna

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    negocjacje

    rozwiązywanie problemów

    Mile widziane

    serwis

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 27-letnim doświadczeniu i ponad 23 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Codzienny wysiłek ponad 2700 pracowników firmy napędzany jest nieustanną potrzebą odkrywania i zmiany otoczenia na lepsze.


    Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego działu After Sales:


    Szef/ Szefowa Regionu ds. Obsługi Kluczowych Klientów — Polska Południowa


    Praca w systemie zadaniowym.


    Obszar pracy - południe Polski


    Preferowana lokalizacja: małopolska, śląsk


    Twoje Zadania


    • Obsługa After Sales: Profesjonalne wsparcie klienta po sprzedaży, rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów i usług. Utrzymywanie kontaktu i współpraca z Autoryzowanymi Stacjami Obsługi w powierzonym regionie.
    • Zbieranie informacji o problemach technicznych, funkcjonowaniu sytemu oraz współpracy z serwisami.
    • Budowanie i Utrzymywanie Relacji z Klientem: Tworzenie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, regularny kontakt oraz zapewnienie satysfakcji klienta.
    • Negocjacje: Zarządzanie sytuacjami spornymi, negocjowanie kar oraz warunków umowy, aby zminimalizować ryzyko dla firmy.
    • Wsparcie Operacyjne i Decyzyjne: Pomoc w działaniach operacyjnych i podejmowaniu decyzji w innych działach, takich jak Dział Gwarancji oraz Dział Sprzedaży Części Zamiennych.
    • Sprzedaż Usług Serwisowych: Promowanie i sprzedaż usług serwisowych oferowanych przez firmę.

    Nasze Oczekiwania


    • Wykształcenie wyższe techniczne;
    • Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w branży motoryzacyjnej;
    • Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów;
    • Dobra znajomość języka angielskiego;
    • Wysokie kompetencje interpersonalne, w tym asertywność i orientacja na cel;
    • Identyfikacja z Wartościami firmy tj.: zorientowanie na Klienta, innowacyjność, współpraca, dalekowzroczności i skuteczność w działaniu;
    • Proaktywne podejście do zadań i zdolność do samodzielnej pracy;
    • Prawo jazdy kat B;
    • Wiedza na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz znajomość rynku będzie niekwestionowanym atutem.

    Co oferujemy?


    • premię roczną,
    • dofinansowanie wakacji,
    • dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,
    • ruchome godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej- możliwość rozpoczęcia pracy między 6 a 9,
    • prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
    • platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
    • ubezpieczenie grupowe,
    • naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,
    • szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych,
    • przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
    • parking dla pracowników,
    • program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
    • pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,
    • program „Mam Pomysł”.

    Gdzie aplikować?


    httpshttps://www.solarisbus.com/pl/link/449


    Kontakt do rekrutera: +48 692 707 097

    Wszystkie ofertyKrakówSprzedażSprzedaż B2BRegionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów ( After Sales )

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Export specialist

    Nowa
    Carmi Food
    Kraków
    B2B
    Nowa

    Przedstawiciel Handlowy 💼

    Nowa
    Dek Optica Sp. j.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    Nowa

    Specjalista ds. sprzedaży – SEO i SEM

    Nowa
    1 270 - 3 810 usd
    Efectownia
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprzedaż B2B
    dobra organizacja pracy
    Komunikatywnośc
    Nowa

    Account Manager/New Business Manager

    Nowa
    MBridge Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    Google Analytics
    SEO
    Nowa

    New Business Manager

    Nowa
    2 032 - 3 302 usd
    Holisticon Connect
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    networking skills
    English
    sales
    Nowa