Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to czołowy europejski producent autobusów miejskich i podmiejskich. Swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych – elektrycznych, wodorowych i trolejbusów. Ponad 26 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią. Solaris należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) S.A. i zatrudnia ponad 3000 osób w Polsce i za granicą. Pojazdy marki, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce. Cała działalność producenta jest spójna z misją zawartą w haśle: „Zmieniamy oblicze transportu publicznego”. Solaris jest także aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025”.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do roli
Service Level Agreement Coordinator
Twoje zadania:
· Analiza i weryfikacja umów z dostawcami pod kątem oczekiwań szerokorozumianego Solaris After Sales, zapisów chroniących interesy spółki z uwzględnieniem prawa handlowego i cywilnego
· Prowadzenie negocjacji umów z dostawcami
· Prowadzenie i aktualizacja bazy danych umów z dostawcami
· Zbieranie oczekiwań ze wszystkich działów After Sales w zależności od rynków i ich wprowadzanie do umów w ramach negocjacji z dostawcami
· Współpraca ze sprzedażą poszczególnych rynków pod kątem wymagań przetargowych i wdrażania ich do umów
· Ścisła współpraca z Działem Zakupów Strategicznych odnośnie wprowadzania zapisów do umów ramowych z dostawcami
· Rozwijanie dwóch kluczowych nowych projektów (North America i InterUrban) programu strategicznego firmy Solaris odnośnie negocjacji z dostawcami z uwzględnieniem specyficznych wymagań rynków
Nasze oczekiwania:
· Wykształcenie wyższe –prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne kierunki mile widziane
· Minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy związanej z negocjacjami lub zawieraniem umów (np. w działach zakupów, sprzedaży, administracji prawnej lub projektach).
· Znajomość prawa handlowego i cywilnego, w szczególności dotyczącego umów (np. umowy o współpracy, umowy ramowe, warunki handlowe).
· Umiejętność analizowania i weryfikacji zapisów prawnych w umowach.
· Zdolność budowania relacji z dostawcami.
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1), szczególnie w zakresie słownictwa prawniczego i biznesowego.
· Biegłość w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
· Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Co oferujemy?
· premię roczną,
· dofinansowanie wakacji,
· dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,
· prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
· platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
· ubezpieczenie grupowe,
· naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,
· szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,
· przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
· parking dla pracowników,
· program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
· pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,
· program „Mam Pomysł”.
Rekomendowane oferty