Specjalista ds. Social Media
Poszukujemy Specjalisty ds. Social Media!
Zadania:
· Planowanie strategii, harmonogramów, prowadzenie komunikacji i publikacja treści social media
· Śledzenie trendów oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie social media
· Planowanie, monitorowanie kampanii oraz raportowanie wyników prowadzonych działań
· Interpretacja wskaźników kampanii w celu realizacji określonych KPI
· Współpraca ze specjalistami: grafikami i działem design przy tworzeniu kampanii
· Monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku
· Nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym
Nasze wymagania:
· Umiejętność obsługi profili klientów w mediach społecznościowych od A do Z (od pomysłu na komunikację, przez publikację, po moderację i współpracę z copywriterem i grafikiem, po analizę wyników).
· Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, obsługa zapytań, dystrybucja pracy wewnątrz zespołu, planowanie kolejnych miesięcy komunikacji i akcji specjalnych
· Przygotowywanie harmonogramów publikacji i analiza oraz raportowanie wyników,
· Tworzenie raportów w oparciu o dane uzyskane od mediaplanera, analiza wyników płatnej promocji oraz wskaźników mediowych
· Śledzenie wprowadzanych na rynek nowości w komunikacji social mediowej i nie tylko
· Umiejętność obsługi profili w różnych mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, Snapchat, Pinterest lub inne. Wiedza na temat formatów, oraz możliwości promocyjnych każdego z medium
· Znajomość marki beauty będzie dużym atutem
· Znajomość zasad współpracy z influencereami i podwykonawcami
Co oferujemy?
· stabilne warunki zatrudnienia (3 miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
· prywatny pakiet medyczny,
· niezbędne narzędzia do pracy,
· niezastąpiony team i brak nudy,
· możliwość rozwoju, szkolenia oraz podnoszenia kwalifikacji,
· możliwość samodzielnego działania – wdrażania pomysłów i koncepcji dla strategicznych klientów i dla firmy (ale pamiętaj: „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”, dlatego w bonusie dorzucamy zawsze pomocną dłoń od teamu i zarządu),
· luźną atmosferę i brak dress code’u (nie dotyczy spotkań z klientem :)),
· możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym,
· pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
· wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia,
· pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty Multisport, lekcji języka angielskiego oraz kafeterii benefitowej,
· pracę dla renomowanych marek,
· pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość,
· możliwość przychodzenia z pupilem do biura.
Specjalista ds. Social Media
Specjalista ds. Social Media