Zakres obowiązków:
analiza dokumentacji projektowej;
przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych na materiały, roboty budowlane oraz analiza i porównanie otrzymanych ofert;
sporządzanie kompleksowych wycen kosztorysów budowlanych w oparciu o dokumentację projektową;
uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
szacowanie kosztów projektów budowlanych;
negocjacje z oferentami;
wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów i kosztorysów;
współudział przy przygotowywaniu umów na roboty budowlane;
wsparcie zespołu w realizacji budów w zakresie kontroli kosztów;
analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
analiza dokumentacji technicznej i sporządzanie obmiarów robót ogólnobudowlanych na potrzeby budownictwa komercyjnego;
sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
sporządzanie harmonogramów budowy;
współpraca ze zleceniodawcami;
wsparcie procesów zakupowych;
udział w wizjach lokalnych;
analiza przyjętych założeń na etapie ofertowania w odniesieniu do etapu realizacji.
Co jest dla nas ważne:
wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo);
co najmniej 5 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
umiejętność współpracy w zespole;
język angielski w stopniu komunikatywnym;
prawo jazdy kat. B;
wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
rozliczanie inwestycji pod względem merytorycznym, finansowym i terminowym;
wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania oferty;
negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami i dostawcami;
pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
śledzenie zmian cen materiałów oraz usług;
współpraca z zespołem realizacji na etapie uruchomienia inwestycji.
Mile widziane:
znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.
Możesz liczyć na:
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
różnorodność projektów;
szeroki pakiet usług medycznych;
narzędzia do pracy;
tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
samochód służbowy do wyłącznego użytku;
premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty