Zakres obowiązków:
tworzenie i prowadzenie bazy danych cen usług;
uczestniczenie w wypracowaniu i wdrożeniu strategii zakupowych dla strategicznych kategorii robót;
sporządzanie zakupowych zapytań ofertowych oraz analiza otrzymanych ofert;
prowadzenie negocjacji zakupowych;
przygotowywanie rekomendacji zakupowych;
uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
analiza dokumentacji projektowej;
sporządzanie kompleksowych kosztorysów budowlanych;
przygotowywanie ofert;
szacowanie kosztów projektów budowlanych;
sporządzanie i weryfikacja przedmiarów i kosztorysów;
wsparcie procesów przygotowywania umów na roboty budowlane;
wsparcie zespołu realizacji inwestycji w zakresie kontroli kosztów;
analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
sporządzanie harmonogramów realizacji inwestycji;
wsparcie zespołu projektowego w przygotowywaniu koncepcji inwestycji zgodnie z wymogami klienta;
sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
współpraca ze zleceniodawcami i kontrahentami Pracodawcy oraz podmiotów z nim powiązanych;
regularne raportowanie postępu prowadzonych działań;
dbanie o samorozwój i uzupełnianie wiedzy branżowej;
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Co jest dla nas ważne:
wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo);
co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
umiejętność współpracy w zespole;
język angielski w stopniu komunikatywnym;
prawo jazdy kat. B;
wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
śledzenie zmian cen materiałów oraz usług;
Mile widziane:
znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.
Możesz liczyć na:
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
różnorodność projektów;
interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego;
szeroki pakiet usług medycznych;
narzędzia do pracy;
tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16.
Rekomendowane oferty