Wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne,
- Doświadczenie zawodowe 8 lat w branży budowlanej lub pokrewnej,
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu zespołem,
- Doświadczenie w przeprowadzaniu procedur przetargowych, konkursów i negocjowania umów z wykonawcami robót ogólnobudowlanych,
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel),
- Biegła obsługa komputera,
- Biegła znajomość języka polskiego
Do zakresu działania na tym stanowisku należy prowadzenie całości spraw technicznych związanych z utrzymaniem należytego stanu technicznego budynków i obiektów spółdzielni, prowadzenie gospodarki materiałowo sprzętowej oraz zaplecza technicznego.
W szczególności do tych obowiązków należy między innymi:
- Przygotowanie planu remontów i nadzór nad ich realizacją ,
- Przygotowywanie wytycznych do procedur przetargowych,
- Zlecanie prac remontowych i budowlanych firmom zewnętrznym i negocjowanie warunków współpracy, wybór dostawców,
- Nadzór nad pracą działu technicznego spółdzielni, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców w zakresie problemów technicznych i remontowych,
- Odpowiedzialność za budżet w zakresie prac remontowo-budowlanych.
Mile widziane:
- Znajomość przepisów prawa spółdzielczego.
Przebieg procedury konkursowej:
Prosimy o przesłanie aplikacji: CV (zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych) wraz z listem motywacyjnym
Kandydaci wybrani do drugiego etapu konkursu zostaną poproszeni o dostarczenie następujących dokumentów:
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia.
- Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg kariery zawodowej.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz nieograniczonej przepisami prawa lub innymi umowami zdolności do objęcia stanowiska, oraz prawa do korzystania z pełni praw publicznych.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Oświadczenie o braku postępowania karnego lub karno-skarbowego, przeciwko ubiegającemu się o w/w stanowisko.
- Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej konkurencyjnej względem SM „Prądnik Czerwony” i zobowiązanie do nieprowadzenia jej w trakcie pełnienia funkcji Zastępcy Prezesa Zarządu.
- Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z żadnym członkiem Zarządu i Rady Nadzorczej SM „Prądnik Czerwony”.
W etapie 3 wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na zebranie Rady Nadzorczej w celu bezpośredniego przedstawienia swojej kandydatury. Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo do zakończenia konkursu, bez wyłonienia kandydata.
Podjęcie pracy jest możliwe najwcześniej od 1 stycznia 2025.
Pełna treść Informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej „Prądnik Czerwony” znajduje się na stronie internetowej spółdzielni. Złożenie aplikacji na to stanowisko oznacza potwierdzenie zapoznania się z treścią informacji.
Pełna treść zgody jaką należy umieścić w dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016-679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) art. 6 ust 1 lit. c).”