Sportano to nowoczesny multibrand, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!
Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!
Analityk webowy/ecommerce
Miejsce pracy: Wrocław / Zielona Góra / Kraków / Tychy lub praca zdalna
Twoje zadania:
- Współtworzenie strategii produktowej dla naszego ecommerce;
- Eksploracja danych, wyłapywanie trendów, wyciąganie wniosków oraz rekomendacja działań;
- Wsparcie projektowania procesów analitycznych;
- Odpowiedzialność za analitykę web/app;
- Wsparcie badań ilościowych oraz testy użyteczności A/B;
- Prowadzenie analiz wspierających sprzedaż, działania omnichannel;
- Współpraca z pozostałymi działami marketingu/data oraz CRM;
- Badanie zachowań klientów w całym flow omnichannelowym (ecomm, sklep, eventy, etc);
- Wizualizacja danych oraz przygotowywanie danych w zależności od potrzeb poszczególnych obszarów;
- Budowanie działu analityki ecommerce.
Czego oczekujemy:
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- Znajomość Google Tag Manager na poziomie zarządzania przepływem danych;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do wizualizacji danych
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 - import, eksport danych;
- Zrozumienie funkcjonowania narzędzi Performance Marketingu, modeli atrybucji oraz zależność mixu marketingowego;
- Znajomość SQL, Big Query, PowerBI, Google Cloud Platform;
- Techniczne podejście do analityki, tj. mile widziany Python, R ale także statystyka;
- Bardzo dobra znajomość rynku e-commerce;
- Kreatywność i „otwarta głowa” na nowe pomysły;
- Proaktywna i samodzielna postawa do rozwiązywania wyzwań;
- Zaangażowanie, ciekawość i odpowiedzialność.
Mile widziane:
- Pasja do sportu! Jeździsz na desce? Kręcisz kilometry na rowerze? A może swój dzień rozpoczynasz wizytą na siłowni? Razem z nami poznasz najnowsze sportowe trendy i rozwiniesz swoje zainteresowania. 🏄♂️🚴♀️🏊♀️
Co możemy Ci zaoferować?
- Rozwój zawodowy w dziale performance marketingu i współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku;
- Pracę operacyjną oraz analityczną na 12 rynkach;
- 7 – cyfrowe budżety;
- Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play;
- Pracę 100% zdalną;
- Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu;
- Rozwój w firmie produktowej;
- Stabilność zatrudnienia;
- Swobodna i inspirująca atmosfera;
- Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy;
- Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb;
- Zapraszamy do naszego zespołu osoby z niepełnosprawnością.