Rzeźnicza, Wrocław +4 Lokalizacje
Sportano.com
Sportano to nowoczesny sklep sportowy, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!
Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!
Business Growth Manager
Miejsce pracy: praca zdalna lub w jednym z naszych biur Zielona Góra/ Wrocław/Kraków/Tychy/Warszawa
Chcesz mieć wpływ na wzrost firmy, a nie tylko go raportować? Dołącz do #SportanoTeam i ruszaj z nami po więcej!
Twoje zadania:
Kreowanie i wybór produktów Hero, identyfikacja i wykluczanie produktów z promocji, które mają niski potencjał sprzedażowy (np. Produkty suplementarne, mało atrakcyjne rynkowo, ostatnie sztuki, jeden rozmiar);
Zarządzanie pełnym cyklem życia produktu w ofercie;
Analiza wyników sprzedaży i rekomendowanie działań optymalizacyjnych;
Zarządzanie widocznością produktów na listingach (np. podbijanie bestsellerów);
Monitorowanie i dostosowywanie cen do sytuacji rynkowej i marżowej;
Współtworzenie akcji promocyjnych z zespołem marketingu i zakupów, z dbałością o cel biznesowy;
Analiza dostępności topowych produktów i rekomendowanie domówień bestsellerów we współpracy z zespołem zakupów
Codzienne wyciąganie danych z narzędzi analitycznych i platform sprzedażowych;
Proponowanie usprawnień w oparciu o konkretne liczby i KPI;
Współpraca z zespołami marketingu, e-commerce, pricingu i zakupów;
Testowanie nowych rozwiązań wspierających sprzedaż (np. dynamiczne listingi, automatyczne wykluczenia);
Praca na wskaźnikach: AOV, IPT, CR, Bounce Rate;
Szukanie niszy produktowych oraz niezagospodarowanych grup odbiorczych klientów, kanałów dotarcia;
Badanie konkurencji, trendów rynkowych i wskazywanie potencjalnych kierunków rozwoju;
Rekomendowanie i wdrażanie zmian w polityce handlowej spółki.
Nasze oczekiwania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na styku e-commerce, sprzedaży i analityki;
Doświadczenie na podobnym stanowisku;
Bardzo dobra znajomość Excela oraz umiejętność pracy na danych;
Rozumienie mechanizmów sprzedaży online (listing, pricing, konwersja, dostępność);
Podejście hands-on i gotowość do codziennej pracy peracyjnej;
Myślenie biznesowe i umiejętność łączenia danych z działaniem;
Samodzielność i inicjatywa – tutaj naprawdę można (i trzeba!) działać.
Dodatkowymi atutami będą:
Doświadczenie w e-commerce B2C, zwłaszcza w branży sport / fashion;
Znajomość narzędzi BI (np. Looker, Tableau, Power BI) lub systemów PIM/ERP;
Znajomość branży sportowej i orientacja w kategoriach produktowych – mega plus! 🏃♀️⚽️⛷
Co możemy Ci zaoferować?
Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play;
Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej;
Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu;
Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Luxmed, program MultiLife, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty, poniedziałkowe śniadania 👈
Możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B;
Swobodna i inspirująca atmosfera;
Brak dress code’u – jesteśmy firmą sportową 🎿🤸♂️
Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy;
Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy,
Zapraszamy do naszego zespołu również osoby z niepełnosprawnością.