Customer Retention Manager
Nowa

Customer Retention Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

strategia CRM

ścieżki komunikacji

baza klientów

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sportano to nowoczesny ecommerce sportowy, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.   


Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!  


Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas! 

  

Customer Retention Manager 

Miejsce pracy: Zielona Góra/Tychy/Kraków/Warszawa z możliwością pracy zdalnej 

 

Do Twoich zadań należeć będzie m.in: 

Strategia i rozwój CRM: 

  • Tworzenie i realizacja strategii CRM mającej na celu zwiększenie lojalności klientów i ich wartości życiowej (CLV). 
  • Segmentacja bazy klientów i personalizacja komunikacji w oparciu o dane i zachowania zakupowe. 
  • Budowanie i rozwój programu lojalnościowego oraz strategii retencyjnej. 
  • Modelowanie i zarządzanie cyklem życia klienta. 

 Analiza danych i optymalizacja kampanii: 

  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji w zakresie up-sellingu oraz cross-sellingu. 
  • Tworzenie cyklicznych raportów dotyczących aktywności klientów, wyników kampanii i efektywności strategii CRM. 
  • Ścisła współpraca z zespołem Data & Analytics w zakresie modelowania zachowań klientów. 

 Automatyzacja i kampanie marketingowe: 

  • Projektowanie i wdrażanie automatycznych ścieżek komunikacji (e-mail, SMS, push, in-app) dopasowanych do cyklu życia klienta. 
  • Zarządzanie narzędziami CRM i marketing automation, tworzenie triggerowanych kampanii opartych na działaniach użytkowników. 
  • Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz automatyzacji w celu zwiększenia efektywności działań CRM. 

 Współpraca międzydziałowa: 

  • Bliska współpraca z zespołem marketingu, e-commerce, IT oraz customer experience. 
  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań CRM wspierających personalizację oferty i retencję klientów. 
  • Optymalizacja ścieżki zakupowej klienta w kanałach online i offline. 

 


Nasze oczekiwania: 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata) w obszarze CRM, marketing automation lub customer loyalty. 
  • Znajomość narzędzi CRM i marketing automation (np. Salesforce, Klaviyo, HubSpot, Braze, Bloomreach itp.). 
  • Doświadczenie w analizie danych – rozumiesz KPI (np. LTV, AOV, churn rate, open rate, CTR) i umiesz wyciągać wnioski biznesowe. 
  • Doświadczenie w segmentacji bazy klientów i wdrażaniu strategii personalizacji komunikacji. 
  • Kreatywność i samodzielność w działaniu. 
  • Umiejętność współpracy – potrafisz efektywnie działać w interdyscyplinarnym środowisku i współpracować z różnymi zespołami. 
  • Znajomość branży e-commerce oraz zainteresowanie sportem będą dodatkowym atutem! 🏋️‍♂️🏄‍♀️ 

 


Co możemy Ci zaoferować? 

  • Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play;  
  • Swobodna i inspirująca atmosfera;  
  • Możliwość pracy w jednej z najszybciej rozwijających się firm sportowych w e-commerce. 
  • Wpływ na strategię CRM i realne działania, które budują lojalność klientów. 
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi CRM oraz przestrzeń do testowania nowych rozwiązań. 
  • Pracę w dynamicznym, sportowym zespole z pasją do e-commerce. 
  • Realne możliwości rozwoju – szkolenia, konferencje, współpraca z ekspertami. 
  • Elastyczny model pracy – możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej. 
  • 🎟 Zniżki na sprzęt sportowy oraz dostęp do benefitów (Multisport, opieka medyczna, pakiet szkoleń). 

Rekomendowane oferty

senior e-commerce specialist

Nowa
7 000 - 12 000 PLN/mies.
4Run Sp. z o.o.
Gdańsk
WooCommerce
Google Analytics
e-commerce
Nowa

eCommerce Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Casbeg
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
PrestaShop
Facebook Ads
Nowa

Junior Advertising Business Partner - e-Xperience Associate

Nowa
Allegro
Warszawa
social media
reklama
media
Nowa

Specjalista ds. Wdrożeń E-commerce

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
B2B
e-commerce
B2B marketing
Nowa

Młodszy Specjalista ds. E-commerce Marketingu

Nowa
5 200 - 6 500 PLN/mies.
Action Gear Brands
Łódź
e-commerce
content marketing
SEO
Nowa