Oferty
Koordynator Customer Care ds. rynków niemieckojęzycznych
Support

Koordynator Customer Care ds. rynków niemieckojęzycznych

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

język polski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sportano to nowoczesny multibrand, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.


Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!


Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!


Koordynator Customer Care ds. rynków niemieckojęzycznych

Lokalizacja: Zielona Góra/Wrocław/Kraków/Tychy/Warszawa lub praca zdalna


Twoje zadania:

  • Pełnienie roli doradcy klienta (telefon, mail, chat),
  • Tworzenie tłumaczeń, treści produktowych i marketingowych przeznaczonych na rynki niemieckojęzyczne,
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta oraz sprawną realizację procesów logistycznych i rozliczeniowych,
  • Rozwój sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych oraz tworzenie przewagi konkurencyjnej,
  • Dostosowanie biznesu do lokalnych warunków oraz koordynowanie funkcjonowania marki rynku,
  • Wpieranie i inicjowanie działań organizacyjnych i komunikacyjnych oraz wizerunkowych,
  • Analizowanie lokalnej sytuacji rynkowej, konkurencji oraz trendów w branży e-commerce,
  • Współpraca z zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi.


Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (konsultant, koordynator, team leader) i/lub rozwojem biznesu (specjalista, konsultant), preferowane w branży e-commerce,
  • Natywna lub biegła znajomość j. niemieckiego,
  • Komunikatywna znajomość j. polskiego,
  • Doświadczenie w roli tłumacza, konsultanta telefonicznego lub copywritera będzie Twoim dodatkowym atutem,
  • Orientacja na potrzeby klienta połączona z probiznesowym podejściem, 
  • Proaktywność i nastawienie na realizację celów,
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • Otwartość na wyzwania i nowe doświadczenia.


Co możemy Ci zaoferować?

  • Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play, 
  • Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej,
  • Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu,
  • Stabilność zatrudnienia, 
  • Możliwość współpracy w ramach UZ, UoP lub B2B, 
  • Swobodna i inspirująca atmosfera, 
  • Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy, 
  • Możliwa w 100% praca zdalna,
  • Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb, 
  • Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy, 
  • Zapraszamy do naszego zespołu osoby z niepełnosprawnością.

Sprawdź podobne oferty pracy

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
historia książki
Microsoft Office
druk
Nowa

Pracownik ds. obsługi klienta

Nowa
1 173 - 1 245 usd
Gameseal
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
Praca zmianowa
praca w zespole
Nowa

Client Relations Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
business development
sprzedaż
język angielski
Nowa

Opiekun / Opiekunka Klienta

Nowa
BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
budowanie relacji
dobra organizacja pracy
Nowa

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język angielski
język niemiecki
Nowa