Czym będziesz się zajmować?
- Prowadzenie i rozwijanie firmowych mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram).
- Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej dla social mediów – planowanie publikacji, tworzenie angażujących treści (rozwinięte kompetencje copywriterskie).
- Dostosowywanie komunikacji do specyfiki marketingu B2B, monitorowanie trendów oraz analiza konkurencji.
- Tworzeniem grafik i materiałów wizualnych na potrzeby social mediów.
- Analiza efektywności działań w social mediach – raportowanie wyników, optymalizacja strategii, testowanie nowych formatów.
- Przygotowywanie materiałów graficznych wspierających działania marketingowe (katalogi, broszury, plakaty).
Czego oczekujemy?
- Doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu profili firmowych w social mediach (szczególnie LinkedIn).
- Rozwinięte kompetencje copywriterskie.
- Znajomość zasad marketingu B2B i umiejętności dostosowania treści do grupy docelowej.
- Dobra znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign; mile widziane: After Effects, Premiere).
- Umiejętność tworzenia spójnych i angażujących grafik dopasowanych do różnych kanałów komunikacji.
- Znajomość trendów w social mediach i umiejętności analizowania wyników kampanii.
- Podstawowa wiedzy z zakresu przygotowania plików do druku oraz współpracy z drukarniami.
- Kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego zarządzania projektami.
Mile widziane:
- Portfolio projektów graficznych i/lub zawierające przykłady postów i grafik na LinkedIn/Facebook dla sektora B2B.
- Podstawowa umiejętność przygotowywania krótkich materiałów video takich jak reels, animacje.
- Znajomość narzędzi do analizy social mediów (np. LinkedIn Analytics, Meta Business Suite)
Co oferujemy?
- Możliwość realnego wpływu na strategię komunikacyjną marki w obszarze B2B.
- Niezbędny sprzęt i dostęp do profesjonalnych narzędzi graficznych, w tym również wspieranych AI.
- Możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji w zakresie social mediów i projektowania graficznego.
- Pracę w zespole marketingowym, pełnym kreatywnych wyzwań.
- Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz naukę języka angielskiego.
Proces rekrutacji:
- Prześlij nam swoje CV oraz portfolio lub inną formę udokumentowania swojego doświadczenia – jeśli posiadasz
- Przedstawiciel Działu HR przeprowadzi z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.
- Prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej Cię poznać.
- Spotkamy się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy, aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i szczegółach ewentualnej współpracy.
Podjęcie współpracy i zaczynamy!