Social Media Specialist
Nowa
Marketing

Social Media Specialist

Pszczyna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Adobe Illustrator

Adobe InDesign

Mile widziane

Adobe Premiere Pro

Adobe After Effects

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?


  • Prowadzenie i rozwijanie firmowych mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram).
  • Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej dla social mediów – planowanie publikacji, tworzenie angażujących treści (rozwinięte kompetencje copywriterskie).
  • Dostosowywanie komunikacji do specyfiki marketingu B2B, monitorowanie trendów oraz analiza konkurencji.
  • Tworzeniem grafik i materiałów wizualnych na potrzeby social mediów.
  • Analiza efektywności działań w social mediach – raportowanie wyników, optymalizacja strategii, testowanie nowych formatów.
  • Przygotowywanie materiałów graficznych wspierających działania marketingowe (katalogi, broszury, plakaty).


Czego oczekujemy?


  • Doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu profili firmowych w social mediach (szczególnie LinkedIn).
  • Rozwinięte kompetencje copywriterskie.
  • Znajomość zasad marketingu B2B i umiejętności dostosowania treści do grupy docelowej.
  • Dobra znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign; mile widziane: After Effects, Premiere).
  • Umiejętność tworzenia spójnych i angażujących grafik dopasowanych do różnych kanałów komunikacji.
  • Znajomość trendów w social mediach i umiejętności analizowania wyników kampanii.
  • Podstawowa wiedzy z zakresu przygotowania plików do druku oraz współpracy z drukarniami.
  • Kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego zarządzania projektami.


Mile widziane:


  • Portfolio projektów graficznych i/lub zawierające przykłady postów i grafik na LinkedIn/Facebook dla sektora B2B.
  • Podstawowa umiejętność przygotowywania krótkich materiałów video takich jak reels, animacje.
  • Znajomość narzędzi do analizy social mediów (np. LinkedIn Analytics, Meta Business Suite)


Co oferujemy?


  • Możliwość realnego wpływu na strategię komunikacyjną marki w obszarze B2B.
  • Niezbędny sprzęt i dostęp do profesjonalnych narzędzi graficznych, w tym również wspieranych AI.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji w zakresie social mediów i projektowania graficznego.
  • Pracę w zespole marketingowym, pełnym kreatywnych wyzwań.
  • Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz naukę języka angielskiego.


Proces rekrutacji:


  • Prześlij nam swoje CV oraz portfolio lub inną formę udokumentowania swojego doświadczenia – jeśli posiadasz
  • Przedstawiciel Działu HR przeprowadzi z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.
  • Prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej Cię poznać.
  • Spotkamy się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy, aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i szczegółach ewentualnej współpracy.


Podjęcie współpracy i zaczynamy!