Czym będziesz się zajmować?
-
Prowadzenie i rozwijanie firmowych mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram).
-
Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej dla social mediów – planowanie publikacji, tworzenie angażujących treści (rozwinięte kompetencje copywriterskie).
-
Dostosowywanie komunikacji do specyfiki marketingu B2B, monitorowanie trendów oraz analiza konkurencji.
-
Tworzeniem grafik i materiałów wizualnych na potrzeby social mediów.
-
Analiza efektywności działań w social mediach – raportowanie wyników, optymalizacja strategii, testowanie nowych formatów.
-
Przygotowywanie materiałów graficznych wspierających działania marketingowe (katalogi, broszury, plakaty).
Czego oczekujemy?
-
Doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu profili firmowych w social mediach (szczególnie LinkedIn).
-
Rozwinięte kompetencje copywriterskie.
-
Znajomość zasad marketingu B2B i umiejętności dostosowania treści do grupy docelowej.
-
Dobra znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign; mile widziane: After Effects, Premiere).
-
Umiejętność tworzenia spójnych i angażujących grafik dopasowanych do różnych kanałów komunikacji.
-
Znajomość trendów w social mediach i umiejętności analizowania wyników kampanii.
-
Podstawowa wiedzy z zakresu przygotowania plików do druku oraz współpracy z drukarniami.
-
Kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego zarządzania projektami.
Mile widziane:
-
Portfolio projektów graficznych i/lub zawierające przykłady postów i grafik na LinkedIn/Facebook dla sektora B2B.
-
Podstawowa umiejętność przygotowywania krótkich materiałów video takich jak reels, animacje.
-
Znajomość narzędzi do analizy social mediów (np. LinkedIn Analytics, Meta Business Suite)
Co oferujemy?
-
Możliwość realnego wpływu na strategię komunikacyjną marki w obszarze B2B.
-
Niezbędny sprzęt i dostęp do profesjonalnych narzędzi graficznych, w tym również wspieranych AI.
-
Możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji w zakresie social mediów i projektowania graficznego.
-
Pracę w zespole marketingowym, pełną kreatywnych wyzwań w Pszczynie przy ul. Batorego 19 z możliwością także pracy zdalnej (częściowo).
-
Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz naukę języka angielskiego.
Proces rekrutacji:
-
Prześlij nam swoje CV oraz portfolio lub inną formę udokumentowania swojego doświadczenia – jeśli posiadasz
-
Przedstawiciel Działu HR przeprowadzi z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.
-
Prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej Cię poznać.
-
Spotkamy się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy, aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i szczegółach ewentualnej współpracy.
Podjęcie współpracy i zaczynamy!