Social Media Specialist
Nowa
Marketing

Social Media Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Adobe Illustrator

social media

Adobe InDesign

copywriting

LinkedIn

marketing b2b

Mile widziane

Adobe After Effects

Adobe Premiere Pro

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?


  1. Prowadzenie i rozwijanie firmowych mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram).
  2. Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej dla social mediów – planowanie publikacji, tworzenie angażujących treści (rozwinięte kompetencje copywriterskie).
  3. Dostosowywanie komunikacji do specyfiki marketingu B2B, monitorowanie trendów oraz analiza konkurencji.
  4. Tworzeniem grafik i materiałów wizualnych na potrzeby social mediów.
  5. Analiza efektywności działań w social mediach – raportowanie wyników, optymalizacja strategii, testowanie nowych formatów.
  6. Przygotowywanie materiałów graficznych wspierających działania marketingowe (katalogi, broszury, plakaty).


Czego oczekujemy?


  1. Doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu profili firmowych w social mediach (szczególnie LinkedIn).
  2. Rozwinięte kompetencje copywriterskie.
  3. Znajomość zasad marketingu B2B i umiejętności dostosowania treści do grupy docelowej.
  4. Dobra znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign; mile widziane: After Effects, Premiere).
  5. Umiejętność tworzenia spójnych i angażujących grafik dopasowanych do różnych kanałów komunikacji.
  6. Znajomość trendów w social mediach i umiejętności analizowania wyników kampanii.
  7. Podstawowa wiedzy z zakresu przygotowania plików do druku oraz współpracy z drukarniami.
  8. Kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego zarządzania projektami.


Mile widziane:


  1. Portfolio projektów graficznych i/lub zawierające przykłady postów i grafik na LinkedIn/Facebook dla sektora B2B.
  2. Podstawowa umiejętność przygotowywania krótkich materiałów video takich jak reels, animacje.
  3. Znajomość narzędzi do analizy social mediów (np. LinkedIn Analytics, Meta Business Suite)


Co oferujemy?


  1. Możliwość realnego wpływu na strategię komunikacyjną marki w obszarze B2B.
  2. Niezbędny sprzęt i dostęp do profesjonalnych narzędzi graficznych, w tym również wspieranych AI.
  3. Możliwość udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji w zakresie social mediów i projektowania graficznego.
  4. Pracę w zespole marketingowym, pełną kreatywnych wyzwań w Pszczynie przy ul. Batorego 19 z możliwością także pracy zdalnej (częściowo).
  5. Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz naukę języka angielskiego.


Proces rekrutacji:


  1. Prześlij nam swoje CV oraz portfolio lub inną formę udokumentowania swojego doświadczenia – jeśli posiadasz
  2. Przedstawiciel Działu HR przeprowadzi z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.
  3. Prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej Cię poznać.
  4. Spotkamy się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy, aby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i szczegółach ewentualnej współpracy.


Podjęcie współpracy i zaczynamy!