Twój zakres obowiązków
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP przez pracowników firmy na powierzonym regionie,
uczestnictwo w opracowywaniu procedur zapewniających przestrzeganie przepisów BHP i materiałów szkoleniowych z tego zakresu,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków i dokumentacji w tym zakresie,
organizacja i przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP,
współpraca z organami kontrolnymi,
inne zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
budowanie kultury bezpieczeństwa poprzez proponowanie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo pracy,
sprawozdawczość w zakresie BHP.
Nasze wymagania
wykształcenie kierunkowe, minimum średnie (technik BHP),
praktyczną znajomość przepisów BHP – min. 2 lata doświadczenia,
samodzielność i otwartość na współpracę,
komunikatywność,
znajomość Ms Office (sprawność w obsłudze MS Excel),
prawo jazdy kat. B. (praca wymaga mobilności w zakresie obsługi oddziałów terenowych)
To oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
prywatną opieka medyczna
kafeteryjną platformę benefitów, w tym dofinansowanie do kart sportowych
dofinansowanie do wypoczynku,
wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
wsparcie doświadczonego zespołu i dobrą atmosferę współpracy
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
program rekomendacji pracowników
Rekomendowane oferty