Dla naszego klienta - jednej z najlepiej rozwijających się firm e-commerce w Polsce - szukamy doświadczonego lidera, który jako Head of Marketing poprowadzi działania marketingowe dla dwóch dynamicznie rosnących marek.
Twoje zadania:
Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych dla dwóch niezależnych brandów
Kreowanie spójnego i silnego wizerunku obu marek na rynku
Planowanie oraz prowadzenie niestandardowych kampanii online i offline
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe i współpracę z influencerami
Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz ich optymalizacja
Koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami
Szukamy osoby, która:
Ma co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze marketingu i budowania marki e-commerce (mile widziane doświadczenie w branży gamingowej, rozrywkowej lub technologicznej)
Zna nowoczesne narzędzia marketingowe do automatyzacji, monitoringu i analityki (m.in. Google Analytics, Brand24)
Posiada umiejętności przywódcze i potrafi skutecznie zarządzać zespołem
Swobodnie posługuje się językiem angielskim
Oferujemy:
Długofalową współpracę w oparciu o B2B lub Umowę o Pracę
Wynagrodzenie w zakresie 24 000 - 30 000 zł netto + VAT / 21 000 - 25 000 zł brutto
Hybrydowy model pracy ze spotkaniami w biurze w Zielonej Górze 1-2 razy w tygodniu
Szeroki pakiet benefitów, w tym m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe czy wsparcie psychologiczne i prawne
Budżet rozwojowy na szkolenia, kursy i konferencje branżowe
Pracę w otwartym, partnerskim środowisku i transparentną komunikację
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty