Content Manager
Marketing

Content Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Cel stanowiska: generowanie leadów inboundowych poprzez content marketing w oparciu o dane.

Kanały
:

  • strona internetowa i blog
  • newsletter
  • social media
  • media zewnętrzne (wizytówki firmy, Quora, fora, guest posting, links)
  • płatne reklamy (Google, Facebook, Linkedin, Clutch)
  • inne (webinary, prezentacje)

Obowiązki:

  • planowanie backlogu treści dla ww. kanałów marketingowych w oparciu o:
    • cele firmowe (sprzedaż / rekrutacja)
    • persony / problemy / rozwiązania
    • wytyczne SEO
  • tworzenie, dystrybucja i promocja treści we współpracy z zarządem, działem sprzedaży/rekrutacji, zespołem technicznym, a także z zewnętrznymi wykonawcami (grafik, copywriter, ekspert domenowy, specjalista SEO, specjalista od reklam)
  • organizowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
  • analiza efektów działań marketingowych, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie potrzebnych zmian
  • współtworzenie, utrzymanie i ulepszanie procesów/rutyn marketingowych
  • zarządzanie budżetem marketingowym
  • dbanie o spójność wizerunku i komunikacji firmy

Co jest dla nas ważne:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży IT
  • zrozumienie procesów i narzędzi do content marketingu/marketing automation B2B (im bliżej SH/startupów tym lepiej)
  • umiejętność tworzenia wartościowych treści odpowiadających potrzebom różnych grup docelowych
  • umiejętność przeprowadzania rzetelnych researchów, umożliwiających docieranie do odpowiednich informacji oraz odkrywanie skutecznych kanałów dystrybucji treści
  • zdolności analityczne rozumiane jako umiejętność interpretowania danych, wyciągania wniosków, łączenia faktów i wdrażania zmian, mających na celu zwiększanie efektywności działań marketingowych
  • znajomość podstaw SEO
  • świetna organizacja pracy, w tym umiejętność priorytetyzowania działań oraz ich koordynowania we współpracy z różnymi specjalistami
  • postawa ‘getting things done’ oraz ownership nad powierzonymi zadaniami
  • kreatywność w działaniu (aka growth hacking)
  • biegła znajomość jęz. angielskiego i polskiego

Mile widziane:

  • udokumentowane przeszłe osiągnięcia
  • network sprawdzonych wykonawców
  • techniczny dryg: umiejętność tworzenia i edycji tekstów online (w tym np. znajomość HTMLa, WordPressa itp.)

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Wygodne biuro w centrum Warszawy (bardzo blisko stacji metra Dworzec Gdański) wyposażone we wszystkie niezbędne narzędzia do podboju wszechświata (Macbook, ekran zewnętrzny, ergonomiczne krzesła)
  • W pełni wyposażona kuchnia z owocami, ciepłymi i zimnymi napojami
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna Medicover Premium
  • Budżet edukacyjny na naukę i konferencje
  • Kultura pozytywnego feedbacku: spotkania ewaluacyjne, mentoring

Brzmi jak idealne miejsce dla Ciebie? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

Razem z CV pokaż nam swoje portfolio, składające się z minimum trzech przykładów tekstów różnego typu (np. wpis blogowy, opis produktu, treść na www). Wszelkie dodatkowe treści, jak np. case study sukcesu marketingowego, za który odpowiadasz, będą na duży plus!:)