Jesteśmy Supremo – zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów oraz ekspertów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft, dla liderów z wielu branż w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku i Rekomendowanym Partnerem Microsoft. Dowodem najwyższej jakości naszych usług są specjalizacje Microsoft, którymi zostaliśmy wyróżnieni w trzech obszarach rozwiązań – Security, Modern Work i Digital & App Innovation Azure.
Aktualnie poszukujemy doświadczonej sprzedażowo i biznesowo osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową posprzedażową obsługę naszych klientów oraz za budowanie i podtrzymywanie relacji z naszym głównym vendorem - firmą Microsoft. Zależy nam na znalezieniu osoby, która interesuje się nowymi technologiami, a także dobrze rozumie się z delivery.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
(KEY) ACCOUNT MANAGER
Masz doświadczenie w prowadzeniu portfela klientów w IT/TECH, umiesz budować długofalowe relacje, cross-selling i up-selling to Twoje drugie imię, a uśmiech i pozytywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii? Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
-
Kompleksowa posprzedażowa obsługa klientów Supremo,
-
Rozwijanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami i rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić,
-
Cross-selling, up-selling,
-
Ocena wykorzystania produktu lub usługi i rekomendacja dalszych narzędzi, które przyniosą klientowi większe korzyści,
-
Rozwijanie klienta razem z Supremo – szukamy osoby, która nie ‘tylko’ dokona poprawnej obsługi klienta, ale poznając go dobrze, stanie się dla niego partnerem w rozmowie o realnej poprawie jego biznesu,
-
Analiza potrzeb klientów i dostosowanie do nich oferty firmy,
-
Przygotowywanie ofert i umów dla klientów (licencje),
-
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta,
-
Uczestnictwo i reprezentacja Supremo w spotkaniach i konferencjach z klientami.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
-
Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
-
Min. 2 lata pracy komercyjnej na podobnym stanowisku w branży IT/Tech, idealnie z produktami i usługami Microsoft,
-
Umiejętność aktywnego słuchania oraz badania potrzeb klientów,
-
Znajomość procesów sprzedażowych i decyzyjnych w firmach,
-
Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z vendorami technologicznymi,
-
Umiejętność i chęć współpracy z działami Delivery oraz PMO w celu utrzymania najwyżej jakości obsługi klienta,
-
Znajomość narzędzi (CRM, MS Office, portal MS, portale dostawców licencji)
-
Angielski na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę i negocjacje (min B2),
-
Mobilność – część rozmów może odbywać się zdalnie, ale sam/a najlepiej wiesz, że czasami spotkania f2f z klientami najlepiej budują relacje.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
-
Znajomość rozwiązań Microsoft 365, w tym aplikacji biznesowych,
-
Doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
A co my Tobie zaoferujemy?:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź współpracę b2b – celujemy w długofalową współpracę,
-
Dwuskładnikowe wynagrodzenie – podstawa & prowizja,
-
Wynagrodzenie - podstawa w przedziale 7-10K zł brutto na UoP/ 8,4-12K zł netto na b2b,
-
Wynagrodzenie – prowizja – ustalana indywidualnie (pracujemy na planach prowizyjnych, na ‘start’ plan ustalimy indywidualnie zgodnie z portfelem klientów, który dostaniesz),
-
Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a team mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy,
-
Współfinansowane benefity - Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru,
-
Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim Partnerem Microsoft,
-
Pracę hybrydową (min. 2 dni stacjonarnie w naszym biurze na poznańskim Górczynie),
-
Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance,
-
Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
-
Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie,
-
Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager,
-
Następnie poznasz i porozmawiasz z Olgą (Team Managerką) i Michałem (KAMem) z działu Sales - spotkanie online zajmie Wam ok 60 min,
-
Finalnie, zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Michałem (CEO Supremo) – rozmowa zajmie ok 60 min,
-
Welcome on board!
Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas. :)
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej – napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej www: Partnerzy w drodze do chmury! - Poznaj Supremo.pl.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)