Jesteśmy Supremo – zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów oraz ekspertów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft, dla liderów z wielu branż w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku i Rekomendowanym Partnerem Microsoft. Dowodem najwyższej jakości naszych usług są specjalizacje Microsoft, którymi zostaliśmy wyróżnieni w trzech obszarach rozwiązań – Security, Modern Work i Digital & App Innovation Azure.
Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sprzedaży licencji Microsoft naszym aktualnym klientom oraz która będzie aktywnie poszukiwać nowych kontrahentów. Zależy nam na znalezieniu osoby, która ma już doświadczenie w sprzedaży, chce się rozwijać w branży IT, a także interesuje się nowymi technologiami.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER – LICENCJE MICROSOFT
Masz doświadczenie w pracy z klientem, lubisz ludzi, a uśmiech i pozytywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Cenisz sprzedaż doradczą oraz relacyjność w kontakcie z klientami? Chcesz pracować ze świetną, zgraną/ ekipą? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii? Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
· Poszukiwanie nowych klientów w obszarze sprzedaży licencji Microsoft,
· Odnawianie licencji Microsoft u naszych klientów oraz doradztwo w doborze optymalnej opcji,
· Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów dotyczących przedłużenia licencji/upsellu, a także ofertowanie nowych klientów dobranymi rozwiązaniami,
· Budowanie relacji z klientami, zapewnienie doskonałej jakości obsługi,
· Identyfikacja potrzeb klientów oraz umiejętność przełożenia ich w adekwatną ofertę licencyjną,
· Zbieranie informacji na temat procesu zakupowego u klientów,
· Bycie up-to-date w tematach zmian związanych z licencjami MS,
· Bieżąca aktualizacja danych w systemie CRM,
· Regularne pogłębianie swojej wiedzy o ofercie Supremo oraz wiedzy biznesowej, tak aby na bieżąco i adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
· Pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
· Min. 2,5 roku pracy komercyjnej na stanowisku związanym ze sprzedażą, w tym min rok w sprzedaży licencji/usług Microsoft (Sales/Customer Support/ Specialist/ Consultant, SDR),
· Znajomość rozwiązań Microsoft: licencji/usług/narzędzi,
· Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej i doradczej, umiejętność aktywnego słuchania i rozumienie potrzeb biznesowych klienta,
· Samodzielność, dociekliwość, gotowość na przyswajanie wiedzy, w tym wiedzy technicznej,
· Zainteresowanie tematem nowych technologii i trendów w branży IT,
· Angielski na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę i negocjacje (preferowany B2).
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
· Doświadczenie we współpracy z delivery,
· Doświadczenie w pracy z CRMem (preferowany MS Dynamics),
· Doświadczenie w udziale w przetargach.
A co my Tobie zaoferujemy?:
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (7-8,3K brutto uop m-c) lub współpraca b2b (8,4-10K netto m-c) – celujemy w długofalową współpracę,
· Dwuskładnikowe wynagrodzenie – podstawa & prowizja,
· Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a team mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy,
· Pełne wdrożenie w rolę oraz obowiązki, a także zapoznanie z portfolio naszych produktów,
· Możliwość rozwoju zarówno w obszarze biznesowym (w kierunku BDMa/ AMa czy NBMa), jak i technicznym (rola pre-salesa/ konsultanta, a może i nawet architekta rozwiązań proponowanych klientom),
· Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim Partnerem Microsoft,
· Współfinansowane benefity - Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru,
· Pracę hybrydową (min. 2 dni stacjonarnie w naszym biurze na poznańskim Górczynie),
· Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance,
· Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
1. Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie,
2. Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager,
3. Następnie poznasz Olgę, Team Managerkę ekipy Sales oraz Michała, Key Account Managera w dziale Sales – spotkanie online zajmie Wam ok 60 min.,
4. Finalnie, zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Michałem, CEO Supremo – rozmowa zajmie również ok 60 min.,
5. Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej www: Partnerzy w drodze do chmury! - Poznaj Supremo.pl.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy