Sweet Gallery sp. z o.o. spółka komandytowa to jedna z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich sieci franczyzowych. W naszej sieci franczyzowej mamy setki punktów gastronomicznych naszych konceptów Lodolandia, Bafra Kebab, Kołacz na Okrągło i SiGelato Lody naturalne. Ich liczba cały czas dynamicznie rośnie i nie zamierzamy zwalniać tempa. Na co dzień prowadzimy różnorodne działania mające na celu realizowanie kampanii reklamowych oraz budowanie wizerunku naszych marek. Dołącz do nas i pracuj wśród doświadczonych specjalistów przy ciekawych projektach.
Poszukujemy osoby na stanowisko: Starszy specjalista ds. marketingu
Głównym celem tego stanowiska jest opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej dla naszych marek, zapewniającej wzrost świadomości marki, zaangażowanie Klientów i osiągnięcie celów biznesowych.
Zakres obowiązków:
- Strategia marketingowa:
- Opracowanie i implementacja kompleksowych strategii marketingowych dla naszych marek, z uwzględnieniem celów biznesowych firmy i analizy rynku,
- Określenie targetów, pozycjonowanie marki i budowanie unikalnej wartości,
- Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
- Planowanie i koordynacja:
- Tworzenie szczegółowych planów marketingowych, zawierających cele, działania, budżety i harmonogramy,
-
Bliska współpraca z Brand Managerem nad realizacją strategii marketingowych,
- Koordynacja działań marketingowych z innymi działami firmy,
- Sprawne zarządzanie zadaniami oraz terminami ich realizacji,
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej, zespołu podwykonawców,
-
Przygotowywanie materiałów merchandisingowych i POS (materiały promocyjne do punkty sprzedaży), w tym briefowanie grafika i nadzór nad procesem produkcji,
- Analiza i raportowanie:
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych za pomocą odpowiednich narzędzi analitycznych,
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących osiągniętych wyników i rekomendacji dotyczących optymalizacji działań,
- Umiejętność logicznego myślenia, analizy danych oraz rozumienie wpływu działań marketingowych na cele biznesowe,
-
Bliska współpraca z Brand Managerem nad realizacją wspólnych celów oraz współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego
- Udział w spotkaniach zespołu i prezentowanie postępów w realizacji projektów,
Wymagania:
- Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, zarządzanie, komunikacja społeczna),
- Gotowość na nowe, czasem nieszablonowe wyzwania, w tym współorganizację eventów i spotkań w z klientami,
- Zdolność samodzielnej organizacji pracy oraz koordynowania kilku projektów krótko i długoterminowych równolegle (bywa, że pod presją czasu),
- Kreatywne i zróżnicowane podejście do poszczególnych projektów,
- Umiejętność realizacji projektów promocyjnych od A do Z,
- Minimum 2/3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych (Google Analytics, Facebook Ads, itp.),
- Umiejętność logicznego myślenia, analizy danych oraz rozumienie wpływu działań marketingowych na cele biznesowe,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu podwykonawców.,
- Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w branży gastronomicznej lub FMCG,
- Umiejętność obsługi programów narzędziowych do zarządzania mediów społecznościowych,
- Znajomość narzędzi do projektowania graficznego (np. Adobe Photoshop),
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Półroczny system premiowy;
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole;
- Możliwość wielowariantowego rozwoju w strukturach firmy;
- Szkolenie wdrożeniowe;
- Prywatną opiekę medyczną Enel-med;
- Dofinansowanie do Karty MultiSport;
- Niezbędne narzędzia pracy – służbowy komputer i telefon;
- W sezonie letnim bezpłatne lody, a w sezonie jesiennym ciepłe i pachnące kołacze :)