SWEGRO właściciel takich marek jak ADMOR, INRABLEW, VULIARE oraz PESSERE, poszukuje do swojego zespołu Performance Marketing Specialist, który dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie, rozwijać nasze brandy i realizować plan ekspansji zagranicznej.
Jeżeli marketing online to Twoja domena, potrafisz tworzyć skuteczne kampanie i masz analityczne podejście, to właśnie Ciebie szukamy!
- Samodzielne tworzenie, wdrażanie i prowadzenie kampanii w Google, Meta i TikTok Ads na rynku polskim i zagranicznym
- Zarządzanie całymi lejkami płatnymi, a nie tylko dostosowywanie stawek i zmiana konfiguracji kampanii
- Tworzenie treści reklamowych oraz pisanie zleceń dla copywriterów na dłuższe formy tekstów, UGC, reklamy wideo,
- Proponowanie i wdrażanie pomysłów na wszelkie testy CRO i A/B zwiększające konwersję i retencję,
- Monitorowanie, dokumentowanie i analiza kampanii płatnych w celu maksymalizacji ROI
- Prowadzenie testów A/B dla kampanii i stron docelowych w celu podnoszenia konwersji
- Współpraca i koordynacja działań brandingowych z Zarządem
- Utrzymywanie higieny eventów, zdarzeń, celów konwersyjnych, konfiguracji atrybucji
- Raportowanie
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Performance dla brandów B2C / dużych e-commerce
- Umiejętność budowania kampanii "od zera", optymalizacji i raportowania wyników
- Znajomość narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics, narzędzia analityczne i śledzące
- Doświadczenie w pracy nad projektami z branży fashion będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność współpracy z grafikami w celu tworzenia spójnych i atrakcyjnych materiałów reklamowych
- Zdolność analitycznego myślenia i pracy na podstawie danych oraz wskaźników efektywności kampanii
- Doświadczenie w pracy nad różnymi etapami lejka oraz kampanii świadomościowych
- Silne zrozumienie SEO, aby tworzyć synergię między kanałami organicznymi i płatnymi
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii performance (będziemy o to pytać!)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Ads, FB/IG Ads, Search Ads 360, TikTok Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console.
- Biegła znajomość języka polskiego, swobodna komunikacja w języku angielskim.
- Umiejętność copywritingu, umożliwiająca tworzenie reklam bez potrzeby pomocy zewnętrznej jeśli zajdzie taka potrzeba
- Gotowość do pracy w modelu hybrydowym w Warszawie
- Doświadczenie w kampaniach płatnych na Pinterest, Snapchat oraz X.
- Znajomość Magento 2
- Udokumentowane sukcesy w kampaniach performance.