Oferty
Dyrektor ds. Obsługi Klienta Bespoke
Inne

Dyrektor ds. Obsługi Klienta Bespoke

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

CRM

empatia

Mile widziane

e-mail marketing

Opis stanowiska

Opis stanowiska


Atelier SYLVIA, renomowanej projektantki mody Sylwii Romaniuk poszukuje doświadczonego i ambitnego Kierownika Obsługi Klienta VIP, który dołączy do naszego zespołu w dziale sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem, opracowanie i wdrażanie strategii obsługi klienta VIP, a także budowanie długotrwałych relacji z naszymi najbardziej prestiżowymi klientami.


Twój zakres obowiązków


  • Zarządzanie Obsługą Klienta VIP: Opracowanie i wdrażanie strategii, która zapewni najwyższy poziom satysfakcji klientów VIP. Prowadzenie zespołu obsługi klienta, organizacja szkoleń́ oraz rozwój kompetencji pracowników.
  • Budowanie Relacji z Klientami: Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając im niezapomniane doświadczenia zakupowe. Organizacja ekskluzywnych spotkań oraz wydarzeń zgodnych ze strategią sprzedaży.
  • Obsługa Sprzedaży i Zamówień: Nadzór nad procesem sprzedaży, w tym personalizowanych zamówień i projektów specjalnych, we współpracy z zespołami wzorcowni, sprzedaży i marketingu, aby spełniać najwyższe oczekiwania klientów, odpowiednie dokumentowanie procesów obsługi zgodne ze standardami.
  • Personalizacja Doświadczeń Klienta: Zapewnienie spersonalizowanych usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów VIP.
  • Rozwój Sieci Kontaktów: Aktywne budowanie i rozwijanie sieci kontaktów w branży luksusowej mody, kryształów i biżuterii. Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach oraz wydarzeniach branżowych.
  • Edukacja i Szkolenia: Organizowanie szkoleń i warsztatów dla zespołu z zakresu nowych produktów oraz technik sprzedaży. Promowanie wiedzy o luksusowej modzie i biżuterii wśród pracowników.
  • Realizacja Celów: Ustalanie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) związanych z obsługą klienta. Wdrażanie inicjatyw poprawiających wyniki KPI oraz dbanie o ich realizację.




Nasze wymagania


  • Minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży modowej lub dóbr luksusowych.
  • Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem i budowania relacji z klientami VIP.
  • Znajomość rynku luksusowej mody i dodatków, w także aktualnych trendów.
  • Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętności pracy pod presją.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.

Wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach z klientami.Mile widziane


Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.

Sprawdź podobne oferty pracy

Psycholog online

Nowa
5 500 - 6 500 pln
SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
psychologia
pedagogika
Nowa

Service Delivery Manager

Nowa
Vector Synergy
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Neegotiations
English
Client relationship management
Nowa

Mid Machine Learning

Nowa
25 200 - 26 880 pln
DCG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
GCP
Hadoop
Python
Nowa

Operator maszyn produkcyjnych - branża spożywcza

Nowa
7 000 - 9 000 pln
Creative Ideas Sp. z o.o.
Wrocław
doświadczenie na produkcji
Nowa

IT Purchase Specialist

Nowa
Coloplast Business Centre
Szczecin
język angielski
Zakupy
Nowa