Opis stanowiska
Atelier SYLVIA, renomowanej projektantki mody Sylwii Romaniuk poszukuje doświadczonego i ambitnego Kierownika Obsługi Klienta VIP, który dołączy do naszego zespołu w dziale sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem, opracowanie i wdrażanie strategii obsługi klienta VIP, a także budowanie długotrwałych relacji z naszymi najbardziej prestiżowymi klientami.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie Obsługą Klienta VIP: Opracowanie i wdrażanie strategii, która zapewni najwyższy poziom satysfakcji klientów VIP. Prowadzenie zespołu obsługi klienta, organizacja szkoleń́ oraz rozwój kompetencji pracowników.
- Budowanie Relacji z Klientami: Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając im niezapomniane doświadczenia zakupowe. Organizacja ekskluzywnych spotkań oraz wydarzeń zgodnych ze strategią sprzedaży.
- Obsługa Sprzedaży i Zamówień: Nadzór nad procesem sprzedaży, w tym personalizowanych zamówień i projektów specjalnych, we współpracy z zespołami wzorcowni, sprzedaży i marketingu, aby spełniać najwyższe oczekiwania klientów, odpowiednie dokumentowanie procesów obsługi zgodne ze standardami.
- Personalizacja Doświadczeń Klienta: Zapewnienie spersonalizowanych usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów VIP.
- Rozwój Sieci Kontaktów: Aktywne budowanie i rozwijanie sieci kontaktów w branży luksusowej mody, kryształów i biżuterii. Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach oraz wydarzeniach branżowych.
- Edukacja i Szkolenia: Organizowanie szkoleń i warsztatów dla zespołu z zakresu nowych produktów oraz technik sprzedaży. Promowanie wiedzy o luksusowej modzie i biżuterii wśród pracowników.
- Realizacja Celów: Ustalanie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) związanych z obsługą klienta. Wdrażanie inicjatyw poprawiających wyniki KPI oraz dbanie o ich realizację.
Nasze wymagania
- Minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży modowej lub dóbr luksusowych.
- Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem i budowania relacji z klientami VIP.
- Znajomość rynku luksusowej mody i dodatków, w także aktualnych trendów.
- Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętności pracy pod presją.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.
Wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach z klientami.Mile widziane
Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.