Oferty
Dyrektor ds. Obsługi Klienta Bespoke
Inne

Dyrektor ds. Obsługi Klienta Bespoke

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

CRM

empatia

Mile widziane

e-mail marketing

Opis stanowiska

Opis stanowiska


Atelier SYLVIA, renomowanej projektantki mody Sylwii Romaniuk poszukuje doświadczonego i ambitnego Kierownika Obsługi Klienta VIP, który dołączy do naszego zespołu w dziale sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem, opracowanie i wdrażanie strategii obsługi klienta VIP, a także budowanie długotrwałych relacji z naszymi najbardziej prestiżowymi klientami.


Twój zakres obowiązków


  • Zarządzanie Obsługą Klienta VIP: Opracowanie i wdrażanie strategii, która zapewni najwyższy poziom satysfakcji klientów VIP. Prowadzenie zespołu obsługi klienta, organizacja szkoleń́ oraz rozwój kompetencji pracowników.
  • Budowanie Relacji z Klientami: Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając im niezapomniane doświadczenia zakupowe. Organizacja ekskluzywnych spotkań oraz wydarzeń zgodnych ze strategią sprzedaży.
  • Obsługa Sprzedaży i Zamówień: Nadzór nad procesem sprzedaży, w tym personalizowanych zamówień i projektów specjalnych, we współpracy z zespołami wzorcowni, sprzedaży i marketingu, aby spełniać najwyższe oczekiwania klientów, odpowiednie dokumentowanie procesów obsługi zgodne ze standardami.
  • Personalizacja Doświadczeń Klienta: Zapewnienie spersonalizowanych usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów VIP.
  • Rozwój Sieci Kontaktów: Aktywne budowanie i rozwijanie sieci kontaktów w branży luksusowej mody, kryształów i biżuterii. Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach oraz wydarzeniach branżowych.
  • Edukacja i Szkolenia: Organizowanie szkoleń i warsztatów dla zespołu z zakresu nowych produktów oraz technik sprzedaży. Promowanie wiedzy o luksusowej modzie i biżuterii wśród pracowników.
  • Realizacja Celów: Ustalanie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) związanych z obsługą klienta. Wdrażanie inicjatyw poprawiających wyniki KPI oraz dbanie o ich realizację.




Nasze wymagania


  • Minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży modowej lub dóbr luksusowych.
  • Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem i budowania relacji z klientami VIP.
  • Znajomość rynku luksusowej mody i dodatków, w także aktualnych trendów.
  • Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętności pracy pod presją.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.

Wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach z klientami.Mile widziane


Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. montażu/utrzymania sieci - branża telekomunikacyjna / Polska, Niemcy

Nowa
1 709 - 4 883 usd
Anteo Sp. z o.o.
Ruda Śląska
praca na wysokości
język niemiecki
prawo jazdy kat. B
Nowa

Web Developer

Nowa
Lemon Agency
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Agile
HTML
landing page
Nowa

PHP Drupal Developer

Nowa
4 395 - 5 372 usd
Britenet
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
Bootstrap
GIT
CSS
Nowa

Description Specialist with German & English (part-time) fully remote possible

Nowa
Limango
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
German
outlook
Excel
Nowa

Kierownik Działu Prognozowania i Planowania Produkcji

Nowa
Balton Sp. z o.o.
Warszawa
planowanie produkcji
zarządzanie zespołem
ERP
Nowa