Kierownik ds. Komunikacji Marki i PR
Marketing

Kierownik ds. Komunikacji Marki i PR

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Budowania wizerunku marki

komunikacja marketingowa

Mile widziane

narzędzia AI

Opis stanowiska

Do naszego 20-osobowego Działu Marketingu szukamy Head of Brand, Communications & PR – osoby, która poprowadzi strategię marki Symfonia, szeroko rozumianej komunikacji (zewnętrznej i wewnętrznej), Public Relations z elementami Public Affairs - zgodnie z ambitnymi celami biznesowymi jak i oczekiwaniami naszych klientów.


Jeśli więc…

  • masz doświadczenie w tych obszarach

  • cechuje Cię odwaga, proaktywność i strategiczne myślenie

  • obserwujesz rynek i trendy – odpowiednio dopasowując strategię i działania

  • cenisz dynamikę i lubisz energicznych ludzi

  • umiesz prowadzić, motywować i integrować zespół


Kto wie… może to właśnie na Ciebie czekamy?!

Zerknij poniżej kogo szukamy, jakie cechy i kompetencje są dla nas ważne. Jeśli czujesz, że masz to w sobie – aplikuj.

 

Główne obowiązki:

  • Tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie wewnętrznych i zewnętrznych strategii komunikacyjnych

  • Strategia marki na rynkach gdzie Symfonia buduje swoją obecność

  • Strategia PR - zarządzanie reputacją i wizerunkiem firmy oraz rozwojem i utrzymywaniem pozytywnych relacji pomiędzy organizacją a kluczowymi interesariuszami: klientami, pracownikami, inwestorami i mediami,

  • Budowanie strategii thought leadership

  • Rozwijanie współpracy z kluczowymi influencerami w celu budowania lepszej widoczności marki

  • Znajomość obszaru Public Affairs i budowania relacji biznesowych z reprezentantami administracji publicznej

  • Ścisła współpraca z działem marketingu strategicznego, który wypracowuje strategię i plany marketingowe na poszczególne elementy portfolio Symfonii – z umiejętnością łączenia i koordynowania wszystkich kampanii – aby budować spójny wizerunek marki

  • Monitorowanie opinii publicznej i mediów, głównych trendów branżowych i prowadzenie odpowiedniej narracji aby marka Symfonia wyróżniała się na tle konkurencji

  • Monitorowanie i analiza skuteczności podejmowanych działań marketingowych i PR-owych dla marki Symfonia

  • Monitoring konkurencji i umiejętność szybkiej responsywności w zależności od ich działań

  • Zarządzanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za komunikację i public relations

  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi i dostawcami usług komunikacyjnych na potrzeby promocji Symfonii

  • Raportowanie i prezentowanie wyników pracy zespołu kierownictwu Symfonii

 

Kompetencje:

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, strategiczne myślenie oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z minimum 15 lat doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze marketing, PR i komunikacji, najlepiej w branży IT lub oprogramowania (ale branża IT nie jest czynnikiem limitującym)

  • Udokumentowane sukcesy w realizacji projektów z zakresu budowania wizerunku marki i PR

  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz koordynowania złożonych projektów promocyjnych i PR-owych

  • Doskonała znajomość narzędzi i kanałów komunikacji marketingowej w tym AI

  • Kreatywność, analityczne myślenie, proaktywność, umiejętność podejmowania decyzji oraz innowacyjne podejście do problemów.

  • Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, public relations, komunikacja, ale ważniejsze jest dla nas doświadczenie i nabyte kompetencje

 

Będziemy Tobą zachwyceni, jeśli dodatkowo:

  • masz wiedzę jak łączyć budowanie wizerunku i działania PR z generowaniem leadów i przychodów dla firmy

  • poszukujesz rozwiązań, zamiast

  • wiesz jak skutecznie porozumiewać się i współpracować z osobami na różnym szczeblu organizacji,

  • masz głód wiedzy i otwartą głowę,

  • posługujesz się narzędziami mediowymi, oraz AI dla lepszej efektywności


Co oferujemy?

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat

  • nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)

  • dofinansowanie do Multisport

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)

  • dostęp do platformy wellbee.pl 

  • program poleceń dla pracowników