Performance Marketing Specialist
Marketing

Performance Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

performance marketing

SEM

Microsoft Office

Google Analytics

Looker Studio

Opis stanowiska

Performance Marketing Specialist / Specjalista Marketingu Efektywnościowego


Do naszego 20-osobowego Działu Marketingu szukamy Specjalisty SEM, który zadba o efektywne kampanie reklamowe


Jeśli więc…

  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformach Google, Meta, LinkedIn;
  • cechuje Cię skrupulatność, proaktywność i nieszablonowe myślenie;
  • cenisz dynamikę i lubisz energicznych ludzi?

Kto wie… może to właśnie na Ciebie czekamy?!


Zerknij poniżej kogo szukamy, jakie cechy i kompetencje są dla nas ważne. Jeśli czujesz, że masz to w sobie – aplikuj.


Będziesz odpowiadać za:

  • planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii płatnych;
  • monitoring i analizę wyników kampanii, dostosowywanie strategii w oparciu o uzyskane dane;
  • optymalizację kampanii w celu maksymalizacji wskaźników konwersji, ROI oraz innych kluczowych metryk;
  • efektywne zarządzanie budżetem reklamowym;
  • dostarczanie innowacyjnych strategii, aby zwiększyć widoczność marki Symfonia i generować wartościowy ruch na naszych stronach internetowych;
  • badanie i wdrażanie nowych trendów oraz narzędzi w obszarze PPC;
  • analizę i raportowanie wyników z wykorzystaniem Google Analytics 4 i Looker Studio;
  • współpracę z zespołem strategicznym w celu dostosowania kampanii do celów biznesowych.


Jakich kompetencji oczekujemy:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na kontach reklamowych Google Ads;
  • doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych Meta, LinkedIn (głównie kampanie efektywnościowe);
  • umiejętność analizy danych i optymalizacji kampanii w oparciu o Google Analytics;
  • myślenie analityczne i sprawne operowanie liczbami i statystykami;
  • umiejętność pracy na danych oraz przekładania ich na praktyczne działania budujące wzrost efektywności leadowej i sprzedaży;
  • praktyczna znajomość Google Tag Manager i Looker Studio;
  • kreatywność i innowacyjne podejście do wyzwań;
  • znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Microsoft Excel;
  • nastawienie na rozwój i podnoszenie kompetencji zawodowych;
  • proaktywność i postawa can do;
  • doskonała komunikatywność oraz zdolności interpersonalne.


Będziemy Tobą zachwyceni, jeśli dodatkowo:

  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii na LinkedIn, Bing;
  • masz aktualne certyfikaty Google Ads i Google Analytics;
  • poszukujesz rozwiązań, zamiast koncentrować się na problemach;
  • umiesz w nieszablonowe myślenie;
  • wiesz jak skutecznie porozumiewać się ze współpracownikami, masz głód wiedzy i otwartą głowę.

Aby oszczędzić Twój i nasz czas szczerze mówimy, że nie będzie nam po drodze z osobą:

  • bez doświadczenia w SEM;
  • bierną i oczekującą;
  • ograniczającą swój punkt widzenia wyłącznie do punktu siedzenia;
  • bez poczucia humoru.


Rekomendowane oferty

PPC Marketing Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 500 - 11 000 PLN/mies.
digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
Nowa