Performance Marketing Specialist / Specjalista Marketingu Efektywnościowego
Do naszego 20-osobowego Działu Marketingu szukamy Specjalisty SEM, który zadba o efektywne kampanie reklamowe
Jeśli więc…
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformach Google, Meta, LinkedIn;
- cechuje Cię skrupulatność, proaktywność i nieszablonowe myślenie;
- cenisz dynamikę i lubisz energicznych ludzi?
Kto wie… może to właśnie na Ciebie czekamy?!
Zerknij poniżej kogo szukamy, jakie cechy i kompetencje są dla nas ważne. Jeśli czujesz, że masz to w sobie – aplikuj.
Będziesz odpowiadać za:
- planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii płatnych;
- monitoring i analizę wyników kampanii, dostosowywanie strategii w oparciu o uzyskane dane;
- optymalizację kampanii w celu maksymalizacji wskaźników konwersji, ROI oraz innych kluczowych metryk;
- efektywne zarządzanie budżetem reklamowym;
- dostarczanie innowacyjnych strategii, aby zwiększyć widoczność marki Symfonia i generować wartościowy ruch na naszych stronach internetowych;
- badanie i wdrażanie nowych trendów oraz narzędzi w obszarze PPC;
- analizę i raportowanie wyników z wykorzystaniem Google Analytics 4 i Looker Studio;
- współpracę z zespołem strategicznym w celu dostosowania kampanii do celów biznesowych.
Jakich kompetencji oczekujemy:
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na kontach reklamowych Google Ads;
- doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych Meta, LinkedIn (głównie kampanie efektywnościowe);
- umiejętność analizy danych i optymalizacji kampanii w oparciu o Google Analytics;
- myślenie analityczne i sprawne operowanie liczbami i statystykami;
- umiejętność pracy na danych oraz przekładania ich na praktyczne działania budujące wzrost efektywności leadowej i sprzedaży;
- praktyczna znajomość Google Tag Manager i Looker Studio;
- kreatywność i innowacyjne podejście do wyzwań;
- znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Microsoft Excel;
- nastawienie na rozwój i podnoszenie kompetencji zawodowych;
- proaktywność i postawa can do;
- doskonała komunikatywność oraz zdolności interpersonalne.
Będziemy Tobą zachwyceni, jeśli dodatkowo:
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii na LinkedIn, Bing;
- masz aktualne certyfikaty Google Ads i Google Analytics;
- poszukujesz rozwiązań, zamiast koncentrować się na problemach;
- umiesz w nieszablonowe myślenie;
- wiesz jak skutecznie porozumiewać się ze współpracownikami, masz głód wiedzy i otwartą głowę.
Aby oszczędzić Twój i nasz czas szczerze mówimy, że nie będzie nam po drodze z osobą:
- bez doświadczenia w SEM;
- bierną i oczekującą;
- ograniczającą swój punkt widzenia wyłącznie do punktu siedzenia;
- bez poczucia humoru.