Prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Praca w Nowym Sączu w godz. 11-19.00 od poniedziałku do piątku.
👉 Zakres obowiązków:
- odbieranie telefonów od Klientów firmy,
- telefony wychodzące do Klientów firmy z ofertą,
- odpisywanie na korespondencję mailową Klientom firmy,
- proste zlecone zadania marketingowe,
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i wymiany informacji w biurze,
- inne zadania administracyjne oraz współpraca ze wszystkimi działami firmy.
💡 Nasze wymagania:
- status ucznia/studenta zaocznego
- dobra organizacja pracy,
- rzetelność,
- komunikatywność,
- uśmiech i pozytywne usposobienie:)
- dyspozycyjność w godzinach 11-19 od poniedziałku do piątku.
✨ Oferujemy:
- Dla osób z doświadczeniem w pracy w Call Center warunki zatrudnienia/warunki finansowe ustalane indywidualnie
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki finansowe,
- przyjazną koleżeńską atmosferę pracy w małym zgranym teamie