Spec. ds. Wsparcia Technicznego
Obsługa klienta

Spec. ds. Wsparcia Technicznego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
T-Mobile Polska S.A.

T-Mobile Polska S.A.

Jesteśmy firmą technologiczną i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Udostępniamy na rynku 5G, oferujemy najlepsze usługi mobilne, a dzięki wielu Data Center zapewniamy liczne usługi ICT. Oferujemy usługi z zakresu rozwiązań cloud oraz cybersecurity.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

sieci transmisyjne

protokoły sieciowe

protokoły TCP /IP

Mile widziane

język angielski

Cisco, Juniper, Huawei

technologia sieci

Opis stanowiska

OPIS

Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla Klientów indywidualnych i biznesowych.

#MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.


Miejsce pracy: Warszawa, Marynarska 12

Tryb pracy: Hybrydowy, praca zmianowa 24/7/365​

Forma współpracy: Umowa o pracę 

Rekrutacja zdalna


NASZA OFERTA DLA CIEBIE:

  • Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za obsługę zgłoszeń technicznych Klienta B2B (transmisja/voice) telefonicznie i drogą mailową
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego zespołu, pracującego zwinnie #agile
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług


ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • Wsparcie techniczne dla Klientów z segmentu usług B2B
  • Współpraca z operatorami, poddostawcami i działami technicznymi wew. struktur firmy
  • Nadzór sieciowy serwisów Klienckich
  • Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich, procesów utrzymania usług i sieci - warstwy fizyczne i logiczne


W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI:

  • Znajomość podstaw sieci transmisyjnych oraz protokołów sieciowych
  • Znajomość podstaw protokołów TCP /IP


Mile widziane:

  • Doświadczenie z zakresu obsługi Cisco, Juniper, Huawei
  • Doświadczenie z zakresu technologii sieci radiowej RL, IDU/ODU, sieci GSM, sieci FO
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie 


BENEFITY:

  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
  • Dostęp do platform szkoleniowych - Percipio, Coursera, Rodos
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Bezpłatne miejsce parkingowe


JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?



Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, która wyznajesz. Liczą się tylko Twoje kompetencje.

Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informacje zwrotną!

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Analiza CV
  • Spotkanie z Rekruterem
  • Spotkanie z Managerem
  • Witaj w T-Mobile :)


Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
account
Microsoft Office
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa