HR & Office Specialist

7 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
HR

HR & Office Specialist

HR
Wincentego Janasa 4, Katowice

Take Group sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 8 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Opis stanowiska

Poszukujemy zorganizowanej i samodzielnej osoby, która dołączy do naszego 20-osobowego zespołu. Jeśli świetnie odnajdujesz się w Excelu, lubisz pracę z ludźmi, a porządek w dokumentach to Twój priorytet – ta oferta jest dla Ciebie.

Będziesz pierwszą osobą w dziale HR i Administracji w naszej firmie. Przejmiesz te obowiązki bezpośrednio od Founderów, stając się sercem organizacji i dbając o to, by sprawy formalne, finansowe i kadrowe działały jak w zegarku.

To stanowisko hybrydowe (HR + Administracja), wynikające z naszego obecnego etapu rozwoju (zatrudniamy średnio 1 osobę miesięcznie). Jeśli będziemy rosnąć w takim tempie, w przyszłości przewidujemy rozdzielenie tych ról, co daje Ci naturalną ścieżkę awansu i budowania własnego zespołu.


Twoja rola w firmie:

1. Kadry, Płace i Formalności

  • Zarządzanie umowami: Kompleksowa obsługa dokumentacji (B2B/UoP/UZ), pilnowanie terminów wygasania kontraktów oraz aneksowanie.

  • Rozliczenia: Przygotowywanie danych do list płac, wyliczanie wynagrodzeń oraz procesowanie podwyżek.

  • Wsparcie pracowników: Planowanie ścieżek rozwoju i bycie pierwszym punktem kontaktu w sprawach formalnych.

2. Finanse i Administracja

  • Współpraca z biurem rachunkowym: Nie wymagamy umiejętności księgowania! Twoim zadaniem jest kompletowanie, opisywanie i terminowe przekazywanie faktur do zewnętrznej księgowości oraz wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości.

  • Controlling kosztów: Weryfikacja kosztów stałych, dbanie o optymalizację wydatków oraz sporządzanie prostych raportów finansowych za poprzedni miesiąc.

  • Obieg dokumentów: Dbanie o cyfrowy i formalny porządek w dokumentacji firmowej.

3. Rekrutacja i Culture

  • End-to-end recruitment: Redagowanie ogłoszeń, selekcja CV, kontakt z kandydatami i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.

  • Onboarding: Wdrażanie nowych osób do zespołu.

  • Budowanie kultury: Organizacja prezentów okolicznościowych, a w przyszłości spotkań integracyjnych. Obserwacja nastrojów w zespole i proaktywne działanie.


Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (HR / Office Manager / Asystent/ka Zarządu).

  • Znajomości podstaw prawa pracy oraz specyfiki różnych form zatrudnienia (B2B, UoP, UZ).

  • Bardzo dobrej znajomości Excela / Google Sheets – to niezbędne narzędzie do raportowania i rozliczeń.

  • Samodzielności i skrupulatności – to kluczowe cechy, ponieważ będziesz samodzielnie zarządzać swoim obszarem.

  • Dyskrecji i dojrzałości w pracy z danymi poufnymi.

  • Wysokiej kultury osobistej i łatwości w nawiązywaniu relacji (będziesz wizytówką firmy!).

Mile widziane: Doświadczenie w pracy w firmie z branży IT / Software House.


Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B.

  • Pracę w 100% zdalną w godzinach 9:00 - 17:00 (pon-pt).

  • Wdrożenie i wsparcie: Wszystkie procesy mamy już poukładane. Founderzy przekażą Ci wiedzę i nauczą Cię specyfiki naszej firmy – nie zostaniesz rzucony/a na głęboką wodę.

  • Realny wpływ na biznes: Nie będziesz tylko "osobą od papierów". Staniesz się kluczowym ogniwem usprawniającym działanie całego software house'u.

  • Rozwój: Wraz ze wzrostem firmy, Twoje stanowisko może ewoluować w rolę HRO lub managera działu administracji.

  • Benefit sportowy: Dofinansowanie do karty Medicover Sport.

  • Atmosferę: Jesteśmy zgranym zespołem 20 specjalistów, który wspiera się nawzajem.


O nas

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą IT. Nasz zespół składa się ze specjalistów SEO, deweloperów i kreatywnych głów. Tworzymy autorskie systemy CMS i zarządzamy setkami stron internetowych na własny użytek. Stawiamy na ciągły rozwój, technologię i brak korporacyjnego sztywniactwa.

Szukamy kogoś, kto pomoże nam uporządkować naszą rzeczywistość, abyśmy my mogli skupić się na rozwoju technologii, a Ty na rozwoju zespołu i organizacji.

Wymagane umiejętności

analiza

finanse

administracja

HR

księgowość

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.12.2025

HR & Office Specialist

7 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

HR & Office Specialist

Wincentego Janasa 4, Katowice
Take Group sp. z o.o.
7 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest TakeGroup sp. z o.o. z siedzibą w Wincentego Janasa 4, Katowice (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.