O nas:
W Take Group specjalizujemy się w innowacyjnych rozwiązaniach SEO i rozwijamy własne projekty internetowe. Jako firma, która stawia na zrównoważony rozwój i nowoczesne podejście do obsługi klienta, poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta. Dołączając do nas, będziesz miał(a) możliwość rozwoju w dynamicznej i wspierającej atmosferze, realizując różnorodne zadania, które mają realny wpływ na jakość świadczonych usług.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na maile dotyczące sprzedaży artykułów sponsorowanych,
- Obsługa nowych klientów – negocjowanie cen, korespondencja mailowa,
- Obsługa stałych klientów – realizowanie zamówień poprzez publikowanie artykułów na stronach internetowych, zapisywanie zamówień w systemie, korespondencja mailowa,
- Monitorowanie procesu sprzedaży poprzez Excel, oraz system ORM,
- Realizacja zamówień, poprzez nasz autorski system,
- Wysyłanie gotowych artykułów do klientów,
- Tworzenie płatności oraz faktur związanych z artykułami,
- Kontrolowanie procesu sprzedaży, monitorowanie terminów płatności,
Nasze wymagania:
- Zainteresowanie branżą internetową,
- Umiejętność organizacji pracy oraz skutecznego zarządzania czasem,
- Skrupulatność, dbałość o szczegóły oraz odpowiedzialność za realizację zadań,
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
- Dobre umiejętności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
- Znajomość obsługi narzędzi takich jak Excel,
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku,
- Podstawowa znajomość branży SEO,
- Znajomość języka angielskiego,
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznej firmie z branży IT,
- Pracę w pełni zdalną, z elastycznymi godzinami pracy,
- Udział w ciekawych projektach, które pozwolą Ci rozwijać się zawodowo,
- Kartę Multisport, umożliwiającą aktywność fizyczną,
- Przyjazną atmosferę pracy, z wsparciem zespołu na każdym etapie wdrożenia,
Dołącz do Take Group i rozwijaj swoją karierę w nowoczesnym środowisku!