Administration & Support Manager - Contact Center (Sektor Medyczny)

Administration & Support Manager - Contact Center (Sektor Medyczny)

Zdrowie i uroda

Warszawa, Warszawa

Talent Flow

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem
obłsuga telefoniczna
RODO
administracja

Opis stanowiska

Naszym klientem jest organizacja medyczna, która stawia na jakość, bezpieczeństwo i nowoczesne narzędzia kontaktu z pacjentem. Szukamy osoby, która pomoże usprawniać standardy obsługi pacjenta, optymalizować procedury i procesy, wspierać zespół.


Opis zadań


  • Nadzór nad codzienną pracą - ustalanie harmonogramów, wsparcie w prowadzeniu rozmów z pacjentami i klientami.

  • Definiowanie i aktualizacja zasad działania (procedury, skrypty rozmów).

  • Monitorowanie KPI i wprowadzanie działań korygujących jeśli jest potrzeba.

  • Szkolenie zespołu.

  • Miesięczne raporty efektywności dla zarządu.

  • Rekrutacja, wdrożenie i plan rozwoju.

  • Stały coaching, informacja zwrotna, rozwój talentów i budowanie zaangażowania.

  • Zapewnienie zgodności z przepisami ochrony danych (RODO) oraz standardami opieki zdrowotnej.

  • Współpraca przy wdrażaniu i/lub aktualizacji narzędzi.

  • Bliska współpraca z innymi działami (medycznym, operacyjnym, IT, marketingiem, sprzedaży) dla zapewnienia ciągłości opieki i spójnej komunikacji.

  • Inicjowanie projektów usprawniających procesy i produktywność; benchmarkowanie najlepszych praktyk na rynku.


Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wieloosobowym zespołem w jednym z wymienionych obszarów: infolinii/call center/telemarketingu.

  • Doświadczenie w pracy na KPI i podejmowaniu decyzji na podstawie danych.

  • Znajomość standardów telefonicznej obsługi.

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem: oceny, wsparcie, rozwój.

  • Praktyczna znajomość RODO

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2


Mile widziane:

  • Wykształcenie z zakresu zarządzania/administracji w ochronie zdrowia.

  • Doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia lub organizacjach świadczących usługi medyczne, będzie dużym atutem.

  • Znajomość przepisów dotyczących opieki zdrowotnej np. regulacje współpracy z NFZ.


Oferta

  • Wpływ na kształt i standardy obsługi pacjenta i jakość kontaktu.

  • Środowisko pracy: partnerska atmosfera, kultura informacji zwrotnej.

  • Rozwój: solidny onboarding, szkolenia, mentoring; przestrzeń na inicjatywy.

  • Premia roczna

  • Pakiet benefitów


Wynagrodzenie:

budżet otwarty


Typ umowy:

Umowa o Pracę

Oferta dodana: 21.08.2025

Poznaj pracodawcę

Talent Flow

Talent Flow to innowacyjna agencja rekrutacyjna, która zmienia rynek pracy w Polsce, oferując wsparcie zarówno pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, jak i kandydatom poszukującym ciekawych ofert pracy. Firma angażuje się w kompleksowe procesy rekrutacyjne oraz rozwój kompetencji zawodowych poprzez narzędzia takie jak testy językowe i metody oceny potencjału jak DISC D3.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura