Administration & Support Manager - Contact Center (Sektor Medyczny)
Warszawa, Warszawa
Talent Flow
Naszym klientem jest organizacja medyczna, która stawia na jakość, bezpieczeństwo i nowoczesne narzędzia kontaktu z pacjentem. Szukamy osoby, która pomoże usprawniać standardy obsługi pacjenta, optymalizować procedury i procesy, wspierać zespół.
Opis zadań
Nadzór nad codzienną pracą - ustalanie harmonogramów, wsparcie w prowadzeniu rozmów z pacjentami i klientami.
Definiowanie i aktualizacja zasad działania (procedury, skrypty rozmów).
Monitorowanie KPI i wprowadzanie działań korygujących jeśli jest potrzeba.
Szkolenie zespołu.
Miesięczne raporty efektywności dla zarządu.
Rekrutacja, wdrożenie i plan rozwoju.
Stały coaching, informacja zwrotna, rozwój talentów i budowanie zaangażowania.
Zapewnienie zgodności z przepisami ochrony danych (RODO) oraz standardami opieki zdrowotnej.
Współpraca przy wdrażaniu i/lub aktualizacji narzędzi.
Bliska współpraca z innymi działami (medycznym, operacyjnym, IT, marketingiem, sprzedaży) dla zapewnienia ciągłości opieki i spójnej komunikacji.
Inicjowanie projektów usprawniających procesy i produktywność; benchmarkowanie najlepszych praktyk na rynku.
Wymagania
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wieloosobowym zespołem w jednym z wymienionych obszarów: infolinii/call center/telemarketingu.
Doświadczenie w pracy na KPI i podejmowaniu decyzji na podstawie danych.
Znajomość standardów telefonicznej obsługi.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem: oceny, wsparcie, rozwój.
Praktyczna znajomość RODO
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
Wykształcenie z zakresu zarządzania/administracji w ochronie zdrowia.
Doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia lub organizacjach świadczących usługi medyczne, będzie dużym atutem.
Znajomość przepisów dotyczących opieki zdrowotnej np. regulacje współpracy z NFZ.
Oferta
Wpływ na kształt i standardy obsługi pacjenta i jakość kontaktu.
Środowisko pracy: partnerska atmosfera, kultura informacji zwrotnej.
Rozwój: solidny onboarding, szkolenia, mentoring; przestrzeń na inicjatywy.
Premia roczna
Pakiet benefitów
Wynagrodzenie:
budżet otwarty
Typ umowy:
Umowa o Pracę
Talent Flow to innowacyjna agencja rekrutacyjna, która zmienia rynek pracy w Polsce, oferując wsparcie zarówno pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, jak i kandydatom poszukującym ciekawych ofert pracy. Firma angażuje się w kompleksowe procesy rekrutacyjne oraz rozwój kompetencji zawodowych poprzez narzędzia takie jak testy językowe i metody oceny potencjału jak DISC D3.