Kierownik Serwisu Blacharsko Lakierniczego ASO MAN
Nowa
Logistyka

Kierownik Serwisu Blacharsko Lakierniczego ASO MAN

Lubań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

serwis

magazyn

kosztorysowanie

zarządzanie budżetem

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kierownik Serwisu Blacharsko Lakierniczego ASO MAN (wsparcie w relokacji)


Poszukujemy doświadczonego Kierownika Serwisu Blacharsko-Lakierniczego z technicznym zacięciem, praktyką w zarządzaniu serwisem pojazdów ciężarowych oraz umiejętnościami budowania relacji z klientami B2B. Nasz Klient oferuje pełne wsparcie relokacyjne, w tym dofinansowanie do kosztów wynajmu mieszkania oraz samochód służbowy do użytku prywatnego.


Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na rozwój największego serwisu ASO MAN w Europie Środkowo-Wschodniej. Raportowanie do Zarządu. Praca stacjonarna w okolicach Lubania.


Twój zakres obowiązków

 

  • Rozwój serwisu i sprzedaży usług blacharsko-lakierniczych, z naciskiem na obsługę klientów flotowych i B2B.
  • Zarządzanie procesami realizacji napraw powypadkowych.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z obecnymi kontrahentami.
  • Nadzór nad realizacją napraw powypadkowych oraz kontrola jakości świadczonych usług.
  • Nadzór nad stanem urządzeń i instalacji technicznych serwisu.
  • Współudział w tworzeniu planów rozwojowych, budżetów oraz projektów usprawniających efektywność i jakość pracy serwisu.
  • Zarządzanie podległym zespołem – organizacja pracy, rozwój kompetencji i motywowanie pracowników.
  • Wdrażanie i egzekwowanie procedur organizacyjnych w serwisie.
  • Zarządzanie magazynem części zamiennych i materiałów lakierniczych.
  • Kontrola nad procesami kosztorysowania, rozliczania napraw oraz monitorowanie rentowności usług.
  • Wsparcie w procesach windykacyjnych oraz analizie wyników sprzedażowych i operacyjnych.
  • Raportowanie i analiza wyników.



Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie techniczne średnie – mile widziane wyższe.
  • Doświadczenie branżowe i poparte praktyką zawodową w Serwisie Blacharsko- Lakierniczym na stanowisku kierowniczym.
  • Orientacja na wynik i rozwój oddziału.
  • Orientacja na klienta B2B i umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność praktycznej oceny efektu i jakości wykonywanych napraw.
  • Znajomość rynku materiałów lakierniczych i części do napraw powypadkowych.
  • Znajomość programów do kosztorysowania napraw powypadkowych.
  • Atut: wiedza na temat napraw nadwozi chłodniczych oraz ram pojazdów użytkowych.


 

Pracodawca oferuje

  • możliwość pracy w nowoczesnym, doskonale wyposażonym serwisie autoryzowanym marki MAN.
  • stabilne zatrudnienie w renomowanym ASO marki MAN,
  • umowa o pracę / kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: szczegóły omawiane podczas pierwszego kontaktu,
  • samochód służbowy – szczegóły podane zostaną podczas rozmowy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
  • pełne wsparcie relokacyjne,
  • rabat na paliwo w ramach własnej sieci stacji paliw,
  • rabat pracowniczy na posiłki z oferty gastronomicznej własnej sieci restauracji i stacji paliw,
  • wszelkie narzędzia do pracy: laptop, telefon;
  • realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój serwisu,
  • możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie,
  • praca stacjonarna,
  • sprawny proces rekrutacyjny.

Rekomendowane oferty

Magazynier

Nowa
ALAB laboratoria
Wrocław
prowadzenie dokumentacji magazynowej
Wykształcenie średnie
dyspozycyjność
Nowa