Head of Marketing
Nowa
Marketing

Head of Marketing

Andrychów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

digital marketing

content marketing

performance marketing

marketing automation

B2B marketing

Google Analytics

e-mail marketing

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dla naszego Klienta, organizacji dynamicznie rozwijającej się, poszukujemy przedsiębiorczego managera z doświadczeniem w branży e-commerce z Klientem B2B, potrafiącego łączyć kreatywność z analityką. Idealny Kandydat to osoba wytrwale poszukująca skutecznych rozwiązań i doprowadzająca inicjatywy do końca. Szukamy ambitnej osoby, która pragnie się rozwijać, ma wyraźną potrzebę wpływu, wdrażania własnych pomysłów. Organizacja zapewnia bardzo duże możliwości rozwoju.


Poszukiwana osoba z województwa śląskiego lub małopolskiego: Kraków - Oświęcim - Katowice.


Miejsce pracy: Andrychów

Forma pracy: Stacjonarna


Twój zakres obowiązków


  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej B2B.

  • Zarządzanie zespołem marketingowym.

  • Kreowanie i realizacja kampanii marketingowych – od koncepcji po mierzenie ROI.

  • Projektowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych – outbound, inbound, content marketing, eventy i partnerstwa strategiczne.

  • Budowa systemów analitycznych – KPI, customer journey, performance marketing .

  • Wdrażanie i wykorzystanie narzędzi marketing automation.

  • Zarządzanie komunikacją B2B w social mediach – LinkedIn, Twitter/X, Facebook, YouTube.

  • Współpraca z działem R&D i zespołami technologicznymi przy projektach specjalnych.

  • Udział w zarządzaniu firmą – praca na poziomie zarządu (management board).


Wymagania pracodawcy


  • Minimum 5 letnie doświadczenia w marketingu B2B, w tym samodzielne prowadzenie projektów i kampanii.

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  • Praktyczne doświadczenie w branży e-commerce.

  • Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i wdrażanie marketing automation.

  • Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych i przekładanie ich na wnioski strategiczne.

  • Umiejętność prowadzenia projektów cross-funkcjonalnych i współpracy międzyoddziałowej.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 (codzienna praca w tym języku).

  • Doświadczenie w skalowaniu usług na rynkach zagranicznych.


Pracodawca oferuje


  • Umowa UoP lub B2B.

  • Szeroki pakiet benefitów: Multi sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe.

  • Wyjazdy integracyjne/owocowe wtorki i liczne eventy firmowe.

  • Możliwość awansu zawodowego i bardzo dobrej jakości szkolenia podnoszące kwalifikacje

  • Premie uzależnione od wyniku.

  • Możliwość realnego wpływu na strategię i rozwój firmy – praca na poziomie zarządczym.

  • Dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów.

  • Pracę w innowacyjnej organizacji łączącej cechy startupu i scale-upu.

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.

  • Dynamiczne środowisko pracy pełne ambitnych wyzwań i projektów.