Talent Flow
Talent Flow to innowacyjna agencja rekrutacyjna, która zmienia rynek pracy w Polsce, oferując wsparcie zarówno pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, jak i kandydatom poszukującym ciekawych ofert pracy. Firma angażuje się w kompleksowe procesy rekrutacyjne oraz rozwój kompetencji zawodowych poprzez narzędzia takie jak testy językowe i metody oceny potencjału jak DISC D3.
Dla naszego Klienta, organizacji dynamicznie rozwijającej się, poszukujemy przedsiębiorczego Head'a Marketingu z doświadczeniem w realizacji działań marketingowych dla Klientów B2B, potrafiącego łączyć kreatywność z analityką.
Idealny Kandydat to osoba wytrwale poszukująca skutecznych rozwiązań i doprowadzająca inicjatywy do końca. Szukamy ambitnej osoby, która pragnie się rozwijać, ma wyraźną potrzebę wpływu, wdrażania własnych pomysłów. Organizacja zapewnia bardzo duże możliwości rozwoju!
Miejsce pracy: Andrychów, praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej B2B.
Zarządzanie zespołem marketingowym.
Kreowanie i realizacja kampanii marketingowych – od koncepcji po mierzenie ROI.
Projektowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych – outbound, inbound, content marketing, eventy i partnerstwa strategiczne.
Budowa systemów analitycznych – KPI, customer journey, performance marketing .
Wdrażanie i wykorzystanie narzędzi marketing automation.
Zarządzanie komunikacją B2B w social mediach – LinkedIn, Twitter/X, Facebook, YouTube.
Współpraca z działem R&D i zespołami technologicznymi przy projektach specjalnych.
Udział w zarządzaniu firmą – praca na poziomie zarządu (management board).
Współpraca z działem Sprzedaży.
Działania związane ze skalowaniem biznesu na rynki zagraniczne.
W pewnym stopniu wdrażanie działań e-commersowych.
Współpraca z agencjami marketingowymi.
Praktyczna znajomość i zastosowanie narzędzi AI.
Wymagania pracodawcy
Minimum 10 letnie doświadczenia w marketingu B2B, w tym samodzielne prowadzenie projektów i kampanii.
Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Mile widziane praktyczne doświadczenie w branży e-commerce.
Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i wdrażanie marketing automation.
Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych i przekładanie ich na wnioski strategiczne.
Umiejętność prowadzenia projektów cross-funkcjonalnych i współpracy międzyoddziałowej.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 i praca w międzynarodowym środowisku.
Doświadczenie w skalowaniu usług na rynkach zagranicznych.
Pracodawca oferuje
Umowa UoP lub B2B.
Wynagrodzenie: budżet otwarty.
Szeroki pakiet benefitów: Multi sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe.
Wyjazdy integracyjne/owocowe wtorki i liczne eventy firmowe.
Możliwość awansu zawodowego i bardzo dobrej jakości szkolenia podnoszące kwalifikacje
Premie uzależnione od wyniku.
Możliwość realnego wpływu na strategię i rozwój firmy – praca na poziomie zarządczym.
Dużą samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów.
Pracę w innowacyjnej organizacji łączącej cechy startupu i scale-upu.
Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.
Dynamiczne środowisko pracy pełne ambitnych wyzwań i projektów.
Rekomendowane oferty