Nasz Klient to klinika stomatologiczna mieszcząca się na warszawskim Ursynowie. Szukamy osoby, która zadba o pozyskiwanie pacjentów, poprzez odpowiednie działania sprzedażowe, marketingowe i odpowiednią obsługę. Klinika oferuje kompleksowe leczenie zarówno dorosłych, jak i dzieci, w tym pacjentów z niepełnosprawnościami.
Kogo szukamy?
Idealnie sprawdzi się osoba:
- otwarta, komunikatywna, lubiąca kontakt z ludźmi
- kreatywna w poszukiwaniu nowych możliwości sprzedażowych
- zorganizowana i skoncentrowana na realizacji celów
- lubiąca pracę z danymi
- Aktywna sprzedaż usług kliniki poprzez zarówno działania marketingowe oraz bezpośrednie.
- Tworzenie i realizacja kampanii marketingowo-sprzedażowych.
- Prowadzenie i rozwój profili kliniki w mediach społecznościowych.
- Segmentacja bazy pacjentów i dopasowywanie działań marketingowych oraz sprzedażowych do wybranych grup.
- Analiza skuteczności działań oraz wdrażanie usprawnień.
- Nawiązywanie współpracy z fundacjami i instytucjami kierującymi pacjentów do kliniki.
- Doświadczenie w branży usług medycznych.
- Praktyczna znajomość pracy z bazami danych (selekcja, segmentacja).
- Doświadczenie w sprzedaży B2C.
- Mile widziane doświadczenie kampanii marketingowych (np. SMS).
- Znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.
- Realny wpływ na rozwój placówki medycznej.
- Rozwój kompetencji marketingowych pod okiem doświadczonego specjalisty.
- Atrakcyjny rabat na usługi stomatologiczne kliniki.
- Po okresie wdrożenia – możliwość pracy w modelu hybrydowym.