Marketing Manager – Polska

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Marketing Manager – Polska

Marketing

Michała Bałuckiego 20, Warszawa

Talkie

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
10 000 - 13 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 400 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

B2B marketing
content marketing
copywriting
e-mail marketing
organizacja eventów
digital marketing

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

marketing automation
Figma
branża medyczna

Opis stanowiska

O Talkie.ai 

Jesteśmy twórcą Wirtualnej Rejestratorki, czyli agenta AI dla opieki zdrowotnej. Automatyzujemy rutynowe rozmowy telefoniczne, zapewniając pacjentom dostęp do opieki 24/7, a placówkom – pewność, że każda rozmowa zostanie odebrana i obsłużona.


Kto korzysta z Talkie?

Agenty głosowe Talkie prowadzą ponad pół miliona rozmów miesięcznie. Naszą technologię wykorzystują placówki podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej oraz szpitale prywatne i publiczne w USA i Polsce. 


Kogo szukamy?

Szukamy osoby na stanowisko Marketing Managera, która podziela naszą pasję do wykorzystania AI w ochronie zdrowia. Twoim głównym zadaniem będzie promowanie marki Talkie na polskim rynku celem zapełnienia lejka sprzedażowego oraz budowania silnych relacji z ważnymi organizacjami w naszej branży. Pracę tę będziesz wykonywać ze wsparciem naszego Head of Marketing. 


To rola o wysokim poziomie odpowiedzialności, gdzie Twoje działania będą miał silne przełożenie na nasz rozwój na rodzimym rynku. Po okresie wdrożenia oczekujemy że stopniowo przejmiesz stery naszego marketingu w Polsce.


Co będziesz robić?

Nasz zespół marketingu jest small but mighty, więc osoba na tym stanowisku to bardziej generalista niż specjalista. Możesz się spodziewać pracy w takich obszarach:

  • Organizacja wydarzeń online jak i małych wydarzeń offline dla prospektów, klientów i partnerów. Spotkania organizacyjne, koordynowanie działań, dogadywanie miejsca i cateringu, copywriting pod wydarzenia, promocja na social media, tworzenie prezentacji, prowadzenie i dbanie o sprawny przebieg wydarzenia – to Ty.

  • Tworzenie treści – postów na LinkedIn, blogów, newslettera, testimoniali, case studies, materiałów edukacyjnych dla klientów.

  • Współpraca z partnerami Talkie: dostawcami systemów HIS, organizacjami i publikacjami branżowymi. Będziesz z nimi w stałym kontakcie, aby identyfikować i wykorzystywać okazje do owocnych wspólnych kampanii.

  • Współpraca z freelancerami z obszarów SEO/GEO, marketingu internetowego (płatnych reklam) czy PPC.

Punkty powyżej dotyczą naszych dotychczasowych działań, które przejmiesz. Jednocześnie liczymy, że rozszerzysz tę listę o swoje własne pomysły i doprowadzisz do ich wdrożenia – z naszą pomocą. 


Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz już 3-5 lat doświadczenia w pracy w marketingu, zwłaszcza w rolach o wysokim poziomie odpowiedzialności. 

  • Masz inicjatywę, energię, drive i pomysły, lubisz eksperymentować i podejmować wyzwania.

  • Wyznaczasz i bierzesz odpowiedzialność za swoje zadania oraz realizujesz to, do czego się zobowiązałeś/aś.

  • Jesteś typem “frontem do ludzi” – chętnie bierzesz udział w wydarzeniach, szukasz kontaktu z innymi, budujesz relacje. Jak trzeba to łapiesz za telefon i dzwonisz zamiast czekać aż odpiszą na maila. 

  • Nie czujesz oporów przed wystąpieniami na webinarach, wydarzeniach, konferencjach, itp.

  • Bliżej Ci do generalisty niż specjalisty. Dobrze odnajdujesz się w różnorodnych zadaniach: od pisania artykułów po współpracę z partnerami i klientami.

  • Odpowiada Ci międzyzespołowa kooperacja i anty-silosowość, obce Ci jest politykowanie. Lubisz współpracować zarówno z zespołem sprzedaży jak i z produktem.

  • Chcesz uczyć się nowych rzeczy z “menu” marketingowego – Twój job spec nie jest dla Ciebie ograniczeniem.

  • Faktycznie interesujesz się AI, testujesz nowe narzędzia i jesteś na bieżąco z nowymi technologiami.

  • Cenisz liczby i odnosisz się do nich określając cele działań marketingowych jak i rozliczając je. Obliczanie ROI Ci niestraszne i nie łapiesz się na “vanity metrics”.

  • Widzisz sens w zastosowaniu takich narzędzi jak Talkie w placówkach medycznych. Dzielisz z nami poczucie misji i rynek healthcare nie jest Ci obojętny.


Ta praca nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Preferujesz pracę w stabilnym, przewidywalnym środowisku, gdzie Twoja rola jest wyraźnie określona.

  • Wolisz, gdy ktoś inny wyznacza cele i nadzoruje Twoje działania, zamiast samodzielnie je inicjować.

  • Jesteś raczej nieśmiałą osobą, lubiącą pracować samodzielnie. Interakcja z innymi męczy cię i nie daje przyjemności. Wolisz pracować w izolacji.

  • Serce nie bije Ci mocniej na myśl o innowacjach w branży medycznej.


Co oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie – umowa o pracę lub kontrakt B2B.

  • Udział w modernizacji ochrony zdrowia za pomocą technologii AI, którą fascynuje się cały świat.

  • Pracę z misją i impaktem – nasz produkt realnie ułatwia życie pacjentom i placówkom medycznym.

  • Elastyczną formę pracy – zdalnie, hybrydowo lub z biura.

  • Nowoczesny sprzęt – Macbook, monitor, klawiaturę, myszkę itp.

  • Komfortowe warunki – wyposażenie zarówno do biura, jak i pracy zdalnej (w tym wygodne krzesło).

  • Benefity – prywatną opieka medyczna, kartę Multisport, coroczne offsite’y, budżet szkoleniowy.

  • Wyjątkową kulturę organizacyjną, opartą na zaufaniu, szczerości i autonomii.


Czy do siebie pasujemy?

Jesteśmy otwartym, bezpośrednim, kreatywnym i ambitnym zespołem. Cenimy rozwój i traktujemy porażki jako lekcje. Nasza kultura opiera się na dociekliwości i krytycznym myśleniu – pytania są mile widziane, a gruntowna analiza to standard. Lubimy wyzwania i aktywnie szukamy rozwiązań, nie boimy się zmian i stale doskonalimy to, co robimy. A przy tym wiemy, jak się bawić – mecze siatkówki, imprezy taneczne i karaoke to u nas tradycja.


Proces rekrutacyjny

Rekrutacja odzwierciedla naszą kulturę – jest partnerska, transparentna i stymulująca.

Całość trwa zwykle 2-3 tygodnie. Spotkasz na swojej drodze COO Adę i Head of Marketing Kubę.


Jak wygląda proces?

📩 Kontakt wstępny – jeśli spełniasz kryteria, skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie.

👋 Pierwsza rozmowa (online, 1-1.5 h) – by ocenić dopasowanie do roli.

📚 Case study – jeśli rozmowa wypadnie pozytywnie, poprosimy Cię o rozwiązanie zadania.

💬 Druga rozmowa (online lub offline, 1,5-2h) – spotkanie, na którym omówimy część domową zadania i rozwiniemy je. 

📞 Sprawdzenie referencji – poprosimy Cię o listę kontaktów do weryfikacji.

🤝 Oferta lub feedback – przedstawimy ofertę albo podzielimy się feedbackiem


Wymagane umiejętności

B2B marketing
content marketing
copywriting
e-mail marketing
organizacja eventów
digital marketing

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

marketing automation
Figma
branża medyczna

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 07.10.2025

Marketing Manager – Polska

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Marketing Manager – Polska

Michała Bałuckiego 20, Warszawa

Talkie

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Talkie SP. Z O.O. SP. K. z siedzibą w Gdańsku, Aleja Grunwaldzka 347, 80-309 (dalej jako "adminis... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca