O Talkie.ai
Jesteśmy twórcą Wirtualnej Rejestratorki, czyli Agenta AI dla opieki zdrowotnej. Automatyzujemy rutynowe rozmowy telefoniczne, zapewniając pacjentom dostęp do opieki 24/7, a placówkom – pewność, że każda rozmowa zostanie odebrana i obsłużona.
Kto korzysta z Talkie?
Voiceboty Talkie prowadzą ponad pół miliona rozmów miesięcznie. Naszą technologię wykorzystują placówki podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej oraz szpitale prywatne i publiczne w USA i Polsce.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby na stanowisko Product Ownera, która podziela naszą pasję do wykorzystania AI w ochronie zdrowia i będzie odpowiedzialna za rozwój produktu na polskim rynku. To rola z dużym wpływem na kierunek produktu i świetna okazja dla PO z ambicjami zarządzania produktem w szerszym kontekście.
Co jest “Produktem” dla tej roli PO?
Produktem jest Agent AI czyli Wirtualna Rejestratorka Talkie, która zastępuje pracowników placówek medycznych w rozmowach z pacjentami. Wirtualna Rejestratorka jest zintegrowana z czołowymi systemami HIS i ma szereg zaawansowanych umiejętności: umawia, odwołuje, potwierdza wizyty, przedłuża recepty, odpowiada na pytania pacjentów i nie tylko. Wirtualna Rejestratorka jest skonfigurowana w naszej autorskiej platformie i oparta o LLM.
Kluczowe obszary odpowiedzialności
2. Zarządzanie backlogiem:
3. Współpraca z zespołami:
4. Jakość i rozwój produktu:
Kluczowe relacje
Jako kluczowa osoba w zespole produktowym, Product Owner współpracuje z:
W roli Product Ownera pomożesz nam osiągnąć:
✅ 30% klinik w Polsce korzystających z Talkie – czas na skalowanie!
✅ Milion pacjentów korzystających z Talkie z satysfakcją
✅ Dalszy wzrost jakości i skuteczności voicebotów Talkie
Wymagania:
Nice to have:
Co oferujemy:
Czy do siebie pasujemy?
Jesteśmy otwartym, bezpośrednim, kreatywnym i ambitnym zespołem. Cenimy rozwój i traktujemy porażki jako lekcje. Nasza kultura opiera się na dociekliwości i krytycznym myśleniu – pytania są mile widziane, a gruntowna analiza to standard. Lubimy wyzwania i aktywnie szukamy rozwiązań, nie boimy się zmian i stale doskonalimy to, co robimy. A przy tym wiemy, jak się bawić – mecze siatkówki, imprezy taneczne i karaoke to u nas tradycja.
Proces rekrutacyjny
Rekrutacja odzwierciedla naszą kulturę – jest partnerska, transparentna i stymulująca.
Całość trwa zwykle 2-3 tygodnie, spotkasz na swojej drodze Adę i Wojtka, czyli współzałożycieli Talkie oraz osoby z zespołu produktowego.
Jak wygląda proces?
📩 Kontakt wstępny – jeśli spełniasz kryteria, skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie.
👋 Pierwsza rozmowa (online, 1-1.5 h) – by ocenić dopasowanie do roli.
📊 Case study – jeśli rozmowa wypadnie pozytywnie, poprosimy Cię o rozwiązanie zadania.
👌 Druga rozmowa (online lub offline, 1,5-2h) – spotkanie, na którym omówimy część domową zadania i rozwiniemy je.
📞 Sprawdzenie referencji – poprosimy Cię o listę kontaktów do weryfikacji.
🤝 Oferta lub feedback – przedstawimy ofertę albo podzielimy się feedbackiem
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy